W telegraficznym skrócie.
Na Polygamii jeszcze nie ma artykułu na temat konferencji, ale jak tylko się pojawi wrzucę Wam link.
Z wizyty na konferencji jestem zadowolony. Gra działa i to bardzo płynnie, nie mam porównania do wersji z PC i Xbox, ale postaram się to nadrobić na otrzymanym od City egzemplarzu. Z perspektywy gracza wygląda to fajnie, a już biorąc pod uwagę cenę w jakiej sprzedawany jest Sniper, to powiem że wskaźnik Cena/Jakość jest bardzo zadowalający. Jest to po prostu dobry kawał gry za dobre pieniądze i moim zdaniem model ten świetnie się sprawdza.
Gra ma trwać dłużej niż przeciętne produkcje w tej chwili na rynku, gdzie tendencja czasu gry jest spadkowa (już nawet 6h zajmują niektóre tytuły) - jest to dodatkowy plus, bo ludzie co raz bardziej są niezadowoleni z płacenia za gry dużej kasy i krótkiego przy tym czasu zabawy.
Z tego co mi mówili poprawiono wszystkie rzeczy na które narzekali gracz i ogólne moje wrażenie jest takie, że firma naprawdę zwraca uwagę na opinię społeczności (bardzo dobrze to wróży na przyszłość).
Alien Fear w produkcji na silniku Unreal 3 i idzie całkiem dobrze.
To samo tyczy się Snipera 2, w dużym stopniu zaawansowania. Grafika na wykończeniu, a z silnikiem Cry Engine 3 nie mają większych problemów.
Bardzo ważną dla mnie rzeczą był Concept Art, czyli to od czego tak naprawdę zaczyna się wizualna strona gier. Z bezpośredniej rozmowy dowiedziałem się, że projektami postaci, przeciwników, lokacji itp do Alien Fear i Snipera 2 zajmowało się... Massive Black.
Większości z Was może to nic nie mówić, ale powiem że jest to najwyższa światowa półka w tej branży, o czym jak przyznał mój rozmówca City do niedawna mogło sobie tylko pomarzyć.
Massive Black i parę innych firm/osób-instytucji gwarantuje najwyższy poziom przygotowania od strony wizualnej. http://www.massiveblack.com/MBwebolution/projects.php
Massive Black maczało palce przy chociażby (wierzchołek góry lodowej): Dragon Age, Bioshock, Killzone 2, Quake 4.
Powiem szczerze, że gdy usłyszałem te informacje z wrażenia musiałem usiąść.
Giełda to jedno, a produkcja gier to drugie, chociaż wyniki w tym drugim przekładają się na to pierwsze. Udało mi się poznać firmę bliżej i to jacy ludzie tam pracują.
Jak do wszystkiego należy podchodzić z rezerwą, ale to co już wiem niech się spełni w 50% i będę zadowolony.
Nie naganiam, każdy ma swój rozum. Ja bardzo pilnie spółce przyglądam się od dłuższego czasu i aktywnie przyglądać się będę.
W razie pytań, chętnie odpowiem na ile będę potrafił.