Prawda jest jak dupa, każdy ma swoją...
Ja również swoją mam.
Ale na początku kilka cytatów:
"To Veno się będzie za nami ciągnąć jak niezaleczona kiła"
"Jeżeli zarząd Veno wierzy w ten supersamochód, to niech go sobie robi"
Oba, przy mnie, padły z ust osób związanych z jedną poznańską spółką z NC. I nie chodzi o PTI;PPP
Moja prawda jest taka, że Blumerang zobaczył, że smród zalatujący od Veno im przeszkadza i zaczął działać.
Najpierw wykup akcji AutoGroup od Veno. Kto je wziął? Blumerang, rękami Carbona (sprawdzcie bio Obszańskiego) i Motozone (cytuje Szczebla - "Skoro Veno twierdzi, że Stealth pomaga im przy VenoCarze, to niech pokażą jakąkolwiek umowę to potwierdzającą). Teraz wyjmą z Veno cokolwiek warte aktywa - akcje Carbonu, Oponixa i resztę gówienek.
Jaki będzie tego skutek? Blu, poprzez kontrolę nad Carbonem i dzięki własnym udziałom, będzie kontrolował Oponixa i wreszcie się dogada z Gazdą i Puchałą w sprawie emisji i przejęcia. Carbon będzie inwestował w interesy Blu, gdy trzeba będzie nieco odblokować kapitał Blu - vide PBO Anioła, zbierając przy tym ochłapy ze stołu Pana. W pozostałych Letonach Blu ma również udziały, więc to konsolidacja...
Jest tylko jedno ale co do przejęcia akcji Carbona od Veno przez Carbona, zapisane w KSH (wtajemniczeni wiedzą, inni niech się dowiedzą)... Poza tym, gra gitara.
Niezbyt wierzę w jakąkolwiek walkę o władzę. Kilka dni temu dopuszczałem takie rozwiązanie, ale im dalej w las, im więcej rozmów....
Blu usiądzie za sterami, będzie dalej trzebało leszczów, tylko że o niebo umiejętniej niż Veno. Słyszeliście, by Blue Boys opowiadali w AutoGroup takie bajki jak Veno apropos superauta? Nie, bo wiedzą, że obietnice bez pokrycia mają krótkie nóżki.
Veniusie się nie będą opierać, bo mają jeszcze własne udziały w Carbonie, Oponiksie... Lepiej podkulić ogon i liczyć na udział w emisjach po nominale w innych dealach Blu, niż walczyć z bogatszymi od siebie... Przeca jest i Patrowicz i jego Friendsy. I zarabiają nieco mniej niż Magik z Płocka, ale zarabiają...
A co dalej z Veno? Najpierw fuzja z Veno Automotive, potem w 2011 pokażą coś ala auto i znowu zrobia emisję, by "zacząć produkować auto seryjnie (czyli 10 sztuk rocznie)". I znowu ulica kupi akcje, bo głupota leszczy jest nieuleczalna. I kolejne 2-3 lata będziemy czekać na wyprodukowanie "seryjnego" auta. I co potem? Emisja akcji na marketing, sprzedaż itp. I znowu pieniążki do kasy. I co dalej? Gucio, nikt auta nie kupuje.....
Ale to już będzie inna bajka....