Dnia 2012-10-26 o godz. 16:29 ~mmm napisał(a):
> oferty poniżej 5 zł nie będą rozpatrywane - nad veno świeci
> słońce inwestorzy z całego świata wysyłają maile. To okazja
> - czekam na propozycje
Ty masz 3% ,ja ponad 2% jeszcze kilku takich niech się ujawni ,i jedziemy na walne zaprowadzić ład korporacyjny a prezes zostanie z rączką w nocniku.Akcjonariusze pow.1% odezwijcie się.A swoją drogą chętnie bym dokupił jeszcze kilkadziesiąt tys,szt lecz ofert sprzedaży jak na lekarstwo.
Dnia 2012-10-26 o godz. 16:29 ~mmm napisał(a):
> oferty poniżej 5 zł nie będą rozpatrywane - nad veno świeci
> słońce inwestorzy z całego świata wysyłają maile. To okazja
> - czekam na propozycje
ty się lepiej zastanów jak to sprzedać bez zaniżenia kursu do 15 groszy. kupić tu nie jest problemem. problemem to jest sprzedać. a będzie jeszcze trudniej gdy zaczną sypać te 1,5 mln papiera. dlatego zastanów się zanim napiszesz kolejną głupotę.
Dnia 2012-10-26 o godz. 22:05 ~xxx napisał(a):
> Dnia 2012-10-26 o godz. 16:29 ~mmm napisał(a):
>
> oferty poniżej 5 zł nie będą rozpatrywane - nad veno świeci
> > słońce inwestorzy z całego świata wysyłają maile.
> To okazja
> - czekam na propozycje
ty się lepiej
> zastanów jak to sprzedać bez zaniżenia kursu do 15 groszy.
> kupić tu nie jest problemem. problemem to jest sprzedać. a
> będzie jeszcze trudniej gdy zaczną sypać te 1,5 mln
> papiera. dlatego zastanów się zanim napiszesz - kolejną
> głupotę.
nie ściemniaj - wystawiłbym po 55 gr to od razy by łykneli nikt już nie sprzedaje kupić bez podbijania kursu się nie da
Zanim sie pojawi ten milion zrobią podbitkę.
Zresztą zbliża się początek listopada i zapewne komunikat :)
A jak ostatnio widać za komunikatem idzie podbitka.
I nie da rady już taniej kupić.
Sam bym chciał
Dnia 2012-10-27 o godz. 11:20 ~Milion napisał(a):
> Zanim sie pojawi ten milion zrobią podbitkę.
Zresztą
> zbliża się początek listopada i zapewne komunikat :)
A jak
> ostatnio widać za komunikatem idzie podbitka.
I nie da
> rady już taniej kupić.
Sam bym chciał
po 2 gr sprzedawali kiedyś frajerzy bo kto by oddał skoro nie było możliwe by spadło niżej heheheh
im nie jest potrzebna podbitka by wywalić z zyskiem - wystarczy że kasę się dobrze zainwestuje - czy po tym jak go fiz obejmował emisję była jakaś podbitka? komuś udało się sprzedać po cenie emisyjnej?
Dnia 2012-10-27 o godz. 12:14 ~Brand napisał(a):
> banda idiotów
no widzisz jakby wszyscy byli tacy wybitni jak ty to pieniędzy by nie starczyło więc wracaj do spawania platformy badawczej by za pospawanie rurek wsadzenie silnika od starego audi kombi nawiewów z corsy wynajęcie kolesi do pchania wystawić rachunek na wiele milionów
normalnie kupiłoby się auto u bojara za kilkaset tys zł i jest platforma badawcza ale nie byłoby miejsca na inne koszta
Dnia 2012-10-28 o godz. 11:07 ~taki tam napisał(a):
> pieski ujadają ,a karawana i tak jedzie dalej , dalej i
> dalej,cóż nie każdy może być bogaty.
ja nie chcę być bogaty dlatego oddam swoje niedoszłe bogactwo za niewielkie pieniądze - od 5 zł za akcje - czekam na poważne oferty
wkrótce 100 zł wiec okazja
Dnia 2012-10-28 o godz. 11:07 ~taki tam napisał(a):
> pieski ujadają ,a karawana i tak jedzie dalej , dalej i
> dalej,cóż nie każdy może być bogaty.
Nie każdy może być kolegą prezesa Kuicha.
Nie każdy może założyć spółkę(składającą się ze strony internetowej w budowie) i po kilku miesiącach znacznie się wzbogacić sprzedając Kuichowi o 1000% drożej.
Nie każdy może kupić od Kuicha akcje spółki po 5 groszy i sprzedać za miesiąc po 25 groszy.
Nie każdy może objąć emisję, a potem wywalać skrobiąc inwestorów do kości.
Dnia 2012-10-28 o godz. 14:01 ~Brand napisał(a):
> nie każdy jest idiota. Jak ty. Na szczęście.
większość tutaj potrafi napisać kilka sensownych zdań - ty potrafisz wywalić kilka milionów na stary silnik od audi kombi trochę rur do pospawania trochę używanych części i wynajęcie kilku kolesi do pchania
Dnia 2012-10-28 o godz. 14:21 ~konkret napisał(a):
> nie zapomiknaj o unikalnym modelu megane z prawymi dźwiami
> otwieranymi do gory :)
platformę badawczą widziałem natomiast meganki nie więc się nie wypowiadam w tym zakresie
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=veno&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bpcl=35466521&biw=1366&bih=639&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=CDeNULjAEIf3sgbG7oDQAQ#um=1&hl=pl&tbm=isch&sa=1&q=veno+rama&oq=veno+rama&gs_l=img.3...4465.5348.0.5566.5.5.0.0.0.0.126.512.4j1.5.0...0.0...1c.1.JSvRyHOh7_0&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=dfb5e9581fe1cb&bpcl=35466521&biw=1366&bih=639
chciałbym jednak usłyszeć od łukasza jaką to super technologię zaimplementowali ze stealh b6 - zaraz któryś z wybitnych mnie skarci ze w 2008 pisali o silniku audi itd ale ja nawiązuję do wypowiedzi łukasza z 2009 roku
http://veno-sa.pl/en/pressroom/51-po_spotkaniu_akcjonariuszy_mniejszosciowych_veno_sa
Najważniejszym pytaniem w kontekście VENO Automotive, było pytanie 'Kiedy będzie gotowe auto ?'. W odpowiedzi Łukasz Tomkiewicz wyjaśnił, iż samochód wrócił niedawno z Wielkiej Brytanii - gdzie w firmie Stealth Cars trwają prace rozwojowe - i obecnie znajduje się w Polsce. Według pierwotnych założeń - czyli z silnikiem Audi i ramą wykonaną w Polsce - auto rzeczywiście byłoby gotowe pod koniec tego roku, jak jeszcze informowano w czerwcu 2009. Jednakże ze względu na bardzo bliską współpracę, którą Veno Automotive podjęła z brytyjską firmą Stealth Cars odnośnie rozwijania nowoczesnych technologii związanych z budową samochodów, koncepcja produkcji samochodu została w ostatnich tygodniach wydatnie rozwinięta – przez co jednak projekt wydłuży się w czasie. Mimo więc, że początkowe założenia dotyczące ukończenia auta były zanadto optymistyczne, Prezes podkreślił, iż rynek aut z segmentu 'supercars' należy do tak bardzo konkurencyjnych, że samochody, które nie są dopracowane do perfekcji nie mają racji bytu. Z tego też względu wykorzystanie sprawdzonych technologii motoryzacyjnych o których jeszcze rok temu nie mogliśmy nawet marzyć, jest ze wszech miar uzasadnione i będzie korzystne zarówno dla samego auta, jak i dla akcjonariuszy. W związku z powyższym ukończenie prototypu jest planowane na przyszły rok. Nowością natomiast jest fakt, iż dzięki współpracy ze Stealth Cars samochód ma posiadać homologację brytyjską ! Ten fakt umożliwi nawiązanie bezpośredniej konkurencji ze znanymi światowymi firmami. Warto tu dodać, iż według prestiżowego czasopisma 'Autocar' samochód Stealth B6 został uznany za jedno z najlepszych aut jeśli chodzi o prowadzenie i właściwości trakcyjne, wyprzedzając nawet najnowszy model firmy Noble M600, kosztujący 200 tys funtów. A właśnie rozwiązania z B6 są obecnie implementowane w samochodzie Veno.
Na koniec prezentacji jako niespodziankę, Prezes Łukasz Tomkiewicz, po raz pierwszy zaprezentował zdjęcie auta zrobione dwa dni wcześniej w hali produkcyjnej, zastrzegając, że na tym etapie Spółka nie udostępnia zdjęć samochodu do publicznej prezentacji.
Dnia 2012-10-26 o godz. 16:29 ~mmm napisał(a):
> oferty poniżej 5 zł nie będą rozpatrywane - nad veno świeci
> słońce inwestorzy z całego świata wysyłają maile. To okazja
> - czekam na propozycje
heh, mmm - tylko blagam nie trac cierpliwosci i trzymaj papier, bo jak zdecydujesz sie wywalic to podwojne dolne widly z takim popytem jak jest teraz... tego nawet gpwmaster nie wytrzyma i popusci...
Znalazłem ostatnio fajną stronę polecam, tu jest wszystko wyjasnione i teraz poczytajcie i patrzcie jak pociąg wam odjedzie: http://veno-sa.blogspot.com/