Mobile-Polacy

Już ponad 90 proc. Polaków w wieku powyżej 15 r.ż. posiada telefon komórkowy, w tym blisko 18,5 mln osób (61 proc.) korzysta ze smartfona. Mimo to, wciąż blisko jedną czwartą ogółu stanowią posiadacze tradycyjnych telefonów , a jako najczęściej wykorzystywaną funkcję wskazują SMS.

Telefony komórkowe na dobre zadomowiły się w kieszeniach Polaków. Z badania TGI/ Net-Track przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown wynika, że tylko 9 proc. Polaków w wieku 15+ nie posiada „komórki”. Zdecydowana większość respondentów (74 proc.) dysponuje jednym numerem telefonu, co dziesiąta osoba korzysta z dwóch numerów, operowanie trzema numerami deklaruje tylko 3 proc. ankietowanych.

Rachunek rzadko droższy niż 100 zł

Blisko co drugi (51 proc.) posiadacz telefonu komórkowego ma podpisaną umowę abonamentową z operatorem. Co czwarty (26 proc.) korzysta z telefonu na kartę, co dziesiąty (10 proc.) - z opcji „mix”, a zatem oprócz opłacania limitowanego abonamentu regularnie doładowuje telefon kartą.

Najczęściej wybieranymi operatorami są: Orange (wskazania 27 proc. ankietowanych), Play (22 proc.), Plus (18 proc.) i T-Mobile (12 proc.).

Trzy czwarte posiadaczy telefonów komórkowych płaci za rachunek nie więcej niż 70 zł/m-c, przy czym najliczniejsza jest grupa osób płacących za telefon przeciętnie od 21 do 30 zł miesięcznie – taki rachunek otrzymuje jeden na pięciu ankietowanych. Co dziesiąty badany w każdym miesiącu uiszcza opłatę w kwocie między 71 a 100 zł. Stosunkowo niewielka liczba posiadaczy telefonów komórkowych odprowadza do operatora rachunek w kwocie powyżej 100 zł miesięcznie.

SMS nadal popularniejszy niż internet w telefonie

Niemal połowa posiadaczy telefonów komórkowych (49 proc.) deklaruje, że w ciągu ostatniego tygodnia wykonało 10 lub więcej rozmów. Jedna piąta (21 proc.) zainicjowała od 5 do 9 rozmów, od 1 do 4 połączeń wychodzących deklaruje 14 proc. respondentów. Sześciu na stu respondentów nie wykonało w tym czasie żadnego połączenia.

Z badania TGI/ NetTrack wynika, że większość rozmów (41 proc.) trwa co najmniej 3 minuty, co piąta – między 2 a 3 minuty, 15 proc. osób wykonywało jedynie krótkie połączenia trwające średnio od 1 do 2 minut.

Ankietowanych przez Millward Brown pytano również o to, z których funkcji, poza wykonywaniem połączeń, korzystają w swoich telefonach najczęściej. Dominującym wskazaniem były SMS-y (86 proc.). Rzadziej wskazywano na cyfrowy aparat fotograficzny (4, 1 proc.), ekran dotykowy (39 proc.), internet w telefonie (37 proc.), Wi-Fi (36 proc.), MMS-y (33 proc.), kalendarz (32 proc.), alarm wibracyjny (30 proc.). Najmniej używanymi funkcjami okazały się wideorozmowy (8 proc.), obsługa plików biurowych (9 proc.) i dyktafon (10 proc.).

Badanie TGI/ Net-Track zostało zrealizowane przez Kantar Millward Brown w okresie od października 2016 r. do września 2017 r., na grupie 40 015 respondentów.

Virgin Mobile zarzuca sieć na klientów firmowych

Operator Virgin Mobile aktywnie zabiega o klientów biznesowych. Dla firm przygotował najtańszy abonament już za 7,72 zł+VAT miesięcznie, który oferuje nielimitowane rozmowy i SMS-y oraz 3 GB internetu. Bardziej wymagający klienci mogą sami skonstruować usługę odpowiednią do swoich potrzeb oraz w dowolnym momencie dokonywać jej zmiany.

Prowadzenie firmy jest niejednokrotnie ogromnym wyzwaniem. Przedsiębiorcy otwierający biznes muszą przedrzeć się przez gąszcz opłat, podatków i innych danin płatnych raz w miesiącu. Dlatego każda oszczędność jest na wagę złota. Oferta Virgin Mobile spodoba się przedsiębiorcom ceniącym elastyczność oraz poszukującym atrakcyjnych cenowo usług. Klienci firmowi mogą wybrać abonament dostępny w trzech podstawowych wersjach (Plan 1, Plan 2, Plan 3), samodzielnie stworzyć własny produkt, utworzyć grupę dla kilku numerów, a nawet zawiesić abonament w trakcie jego trwania i nie płacić za używanie telefonu.


Virgin Mobile zarzuca sieć na klientów firmowych (YAY Foto)

Oferta podstawowa Virgin Mobile

W Virgin Mobile przedsiębiorcy mają do wyboru trzy opcje w abonamencie tj. Plan 1, Plan 2, Plan 3. Najtańsza z nich, za którą miesięczna opłata wynosi 15,45 zł + VAT, oferuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych, nielimitowaną liczbę SMS-ów oraz 3 GB internetu przy pełnej prędkości (po wykorzystaniu pakietu prędkość spada do 32 kbit/s).

Virgin Mobile dla klientów firmowych

Dużą zaletą abonamentu Virgin Mobile jest brak wymogu podpisania umowy na określony czas – roku czy dwóch lat. Umowa ma charakter cykliczny, co oznacza, że co miesiąc jest automatycznie przedłużana na kolejny miesiąc. Dodatkowo w sytuacji pojawienia się nowej, korzystniejszej oferty, klient w każdym momencie może z niej skorzystać.

Należy jednak pamiętać, że podstawowym warunkiem korzystania z promocyjnej oferty jest wyrażenie zgody na:

  • otrzymywanie e-faktury,
  • otrzymywanie informacji o zmianach w cennikach i regulaminach drogą e-mailową,
  • otrzymywanie informacji marketingowych.
W przeciwnym wypadku wartość cyklicznej opłaty podstawowej zostanie podwyższona o 10 zł/m-c. Dotyczy to również sytuacji wycofania chociaż jednej ze zgód w trakcie trwania umowy. Natomiast w przypadku ponownego ich udzielenia, rabat zostaje przyznany na nowo i będzie rozliczany proporcjonalnie do terminu obowiązywania zgód w danym okresie rozliczeniowym.

W grupie taniej

Virgin Mobile wprowadził do swojej oferty abonament grupowy, który umożliwia wykupienie od 2 do 5 kart SIM w ramach jednej umowy. Korzystając z promocji „Twoja Grupa numerów w abonamencie” przedsiębiorcy mogą obniżyć wydatki za kolejne posiadane numery o połowę. Warunkiem skorzystania z usługi jest zawarcie umowy przez jednego abonenta na minimum dwie aktywacje. Przy czym stworzenie grupy uprawniającej do otrzymania promocyjnej ceny na drugi i kolejny numer jest możliwe pod warunkiem posiadania co najmniej jednego aktywnego numeru w Planie 2 lub Planie 3. Jeżeli wszystkie taryfy w grupie są w Planie 1, abonent nie jest uprzywilejowany do otrzymania obniżonej ceny na żaden z nich.

Schemat jest prosty. Za pierwszy numer (w Planie 2 lub Planie 3) płaci się normalną stawkę z cennika, natomiast każdy kolejny abonament kosztuje połowę podstawowej kwoty tj. cena za abonament Virgin Mobile Plan 2 wynosi 23,58 zł + VAT, w chwili dobrania drugiego numeru – Virgin Mobile Plan 1, płacimy za niego 7,72 zł +VAT zamiast 15,45 zł +VAT miesięcznie. Całkowity koszt za dwa numery wynosi wówczas 31,30 zł + VAT miesięcznie.

Dodatkowo klient ma możliwość dowolnego kreowania swojej oferty grupowej od 2 do 5 kart SIM. Opłaty będą mieścić się w przedziale 31-117 zł. Warto jednak zwrócić uwagę, że pakiet internetowy nie jest wspólny dla wszystkich użytkowników grupy. Każdy z posiadaczy numerów będzie dysponował limitami odpowiednimi do posiadanej taryfy (Plan 1, Plan 2 lub Plan 3). Czyli każdy z użytkowników będzie miał do swojej dyspozycji 3, 8 lub 15 GB w zależności od wybranego Planu. Należy również pamiętać, że konieczne jest wyrażenie zgód marketingowych dla każdego numeru w grupie. W przeciwnym wypadku przedsiębiorca traci rabat wynoszący 10 zł, obniżający cykliczne opłaty podstawowe dla poszczególnych numerów.

Ty wybierasz ile i za co chcesz płacić

Oferta Virgin Mobile została przygotowana dla tych przedsiębiorców, którzy cenią sobie elastyczność i oszczędność. Główną jej zaletą jest forma zawartej z operatorem umowy, która ma charakter cykliczny.

Abonament można dowolnie zmieniać, wybierając pakiet niższy bądź wyższy, jak również dobierać SMS-y, minuty czy internet poprzez dokupienie pakietów jednorazowych. Dodatkowo przedsiębiorca, planując urlop, może dokonać zawieszenia numeru, wówczas nic nie płaci, a w dalszym ciągu ma możliwość odbierania rozmów czy SMS-ów przychodzących (w ofercie nie ma minimalnego miesięcznego zobowiązania).

Obok ofert indywidualnych, dostępne są również grupowe. Wybierając taką opcję, przedsiębiorca redukuje wysokość swoich rachunków. Co istotne, w dowolnym momencie można zrezygnować z usług operatora. Wystarczy złożyć wypowiedzenie na 30 dni przed planowanym odejściem.

W ofercie Virgin Mobile to klient decyduje, ile chce płacić, z jakich usług korzystać oraz przez jaki okres.

Pełna dowolność

Oferta Virgin Mobile została przygotowana dla tych przedsiębiorców, którzy cenią sobie elastyczność i oszczędność. Główną jej zaletą jest forma zawartej z operatorem umowy, która ma charakter cykliczny.

Abonament można dowolnie zmieniać, wybierając pakiet niższy bądź wyższy, jak również dobierać SMS-y, minuty czy internet poprzez dokupienie pakietów jednorazowych. Dodatkowo przedsiębiorca, planując urlop, może dokonać zawieszenia numeru, wówczas nic nie płaci, a w dalszym ciągu ma możliwość odbierania rozmów czy SMS-ów przychodzących (w ofercie nie ma minimalnego miesięcznego zobowiązania).

Obok ofert indywidualnych, dostępne są również grupowe. Wybierając taką opcję, przedsiębiorca redukuje wysokość swoich rachunków. Co istotne, w dowolnym momencie można zrezygnować z usług operatora. Wystarczy złożyć wypowiedzenie na 30 dni przed planowanym odejściem.

W ofercie Virgin Mobile to klient decyduje, ile chce płacić, z jakich usług korzystać oraz przez jaki okres.

Klub Virgin Okazje

Virgin Mobile ma w swojej ofercie program promocyjny - Klub Virgin Okazje. Każdy uczestnik klubu może skorzystać z wielu atrakcyjnych i zróżnicowanych kodów rabatowych aż do 50%. Sprawdzaj na bieżąco i korzystaj!

W Virgin Okazje każdy znajdzie coś dla siebie m.in. zniżkę na pizzę, biżuterię, darmowy kod do serwisu VOD, rabaty na atrakcyjne aparaty telefoniczne, na bukiet kwiatów dla ukochanej osoby, dostęp do audiobooków, ale i promocje do sklepów internetowych, a nawet skok ze spadochronem. Brzmi interesująco, prawda? To i jeszcze więcej czeka na Ciebie w Klubie Virgin Okazje! Sprawdź wszystkie zniżki (https://virginmobile.pl/virgin-okazje).

Trzy strefy rabatów

Dodatkowym atutem jest podział kodów rabatowych na trzy strefy. Wybierz to, co interesuje Cię najbardziej.

Strefa Super – dostęp do niej mają wszyscy użytkownicy Klubu Virgin. Co ważne, aby założyć konto, nie trzeba być klientem Virgin.

Strefa Mega – skorzystać z tych rabatów mogą wszyscy użytkownicy Klubu Virgin, którzy w ostatnim miesiącu kalendarzowym wydali na usługi w tej sieci powyżej 29 złotych

Strefa Giga – przeznaczona jest dla wszystkich członków Klubu Virgin, którzy w ostatnich trzech miesiącach wydali na usługi w sieci Virgin powyżej 29 złotych w każdym miesiącu.

Przypisanie do poszczególnych stref nie wymaga jakichkolwiek formalności, bowiem wszystko odbywa się automatycznie.

Jak stać się członkiem Klubu Virgin?

Z jednego kodu rabatowego może skorzystać jeden uczestnik - spiesz się, bo ilość jest ograniczona!



Dokumenty

Sprawdź regulamin Klubu Virgin Okazje (https://virginmobile.pl/media/documents/Regulamin_oferty_promocyjnej_Virgin_OKazje_wa%C5%BCny_od_2016-08-05.pdf).