Telefony komórkowe na dobre zadomowiły się w kieszeniach Polaków. Z badania TGI/ Net-Track przeprowadzonego przez Kantar Millward Brown wynika, że tylko 9 proc. Polaków w wieku 15+ nie posiada „komórki”. Zdecydowana większość respondentów (74 proc.) dysponuje jednym numerem telefonu, co dziesiąta osoba korzysta z dwóch numerów, operowanie trzema numerami deklaruje tylko 3 proc. ankietowanych.
Blisko co drugi (51 proc.) posiadacz telefonu komórkowego ma podpisaną umowę abonamentową z operatorem. Co czwarty (26 proc.) korzysta z telefonu na kartę, co dziesiąty (10 proc.) - z opcji „mix”, a zatem oprócz opłacania limitowanego abonamentu regularnie doładowuje telefon kartą.
Najczęściej wybieranymi operatorami są: Orange (wskazania 27 proc. ankietowanych), Play (22 proc.), Plus (18 proc.) i T-Mobile (12 proc.).
Trzy czwarte posiadaczy telefonów komórkowych płaci za rachunek nie więcej niż 70 zł/m-c, przy czym najliczniejsza jest grupa osób płacących za telefon przeciętnie od 21 do 30 zł miesięcznie – taki rachunek otrzymuje jeden na pięciu ankietowanych. Co dziesiąty badany w każdym miesiącu uiszcza opłatę w kwocie między 71 a 100 zł. Stosunkowo niewielka liczba posiadaczy telefonów komórkowych odprowadza do operatora rachunek w kwocie powyżej 100 zł miesięcznie.
Niemal połowa posiadaczy telefonów komórkowych (49 proc.) deklaruje, że w ciągu ostatniego tygodnia wykonało 10 lub więcej rozmów. Jedna piąta (21 proc.) zainicjowała od 5 do 9 rozmów, od 1 do 4 połączeń wychodzących deklaruje 14 proc. respondentów. Sześciu na stu respondentów nie wykonało w tym czasie żadnego połączenia.
Z badania TGI/ NetTrack wynika, że większość rozmów (41 proc.) trwa co najmniej 3 minuty, co piąta – między 2 a 3 minuty, 15 proc. osób wykonywało jedynie krótkie połączenia trwające średnio od 1 do 2 minut.
Ankietowanych przez Millward Brown pytano również o to, z których funkcji, poza wykonywaniem połączeń, korzystają w swoich telefonach najczęściej. Dominującym wskazaniem były SMS-y (86 proc.). Rzadziej wskazywano na cyfrowy aparat fotograficzny (4, 1 proc.), ekran dotykowy (39 proc.), internet w telefonie (37 proc.), Wi-Fi (36 proc.), MMS-y (33 proc.), kalendarz (32 proc.), alarm wibracyjny (30 proc.). Najmniej używanymi funkcjami okazały się wideorozmowy (8 proc.), obsługa plików biurowych (9 proc.) i dyktafon (10 proc.).
Badanie TGI/ Net-Track zostało zrealizowane przez Kantar Millward Brown w okresie od października 2016 r. do września 2017 r., na grupie 40 015 respondentów.
Prowadzenie firmy jest niejednokrotnie ogromnym wyzwaniem. Przedsiębiorcy otwierający biznes muszą przedrzeć się przez gąszcz opłat, podatków i innych danin płatnych raz w miesiącu.
Dlatego każda oszczędność jest na wagę złota. Oferta Virgin Mobile spodoba się przedsiębiorcom ceniącym elastyczność oraz poszukującym atrakcyjnych cenowo usług.
Klienci firmowi mogą wybrać abonament dostępny w trzech podstawowych wersjach (Plan 1, Plan 2, Plan 3), samodzielnie stworzyć własny produkt, utworzyć grupę dla kilku numerów, a nawet zawiesić abonament w trakcie jego trwania i nie płacić za używanie telefonu.
Virgin Mobile zarzuca sieć na klientów firmowych (YAY Foto)
W Virgin Mobile przedsiębiorcy mają do wyboru trzy opcje w abonamencie tj. Plan 1, Plan 2, Plan 3. Najtańsza z nich, za którą miesięczna opłata wynosi 15,45 zł + VAT, oferuje nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych, nielimitowaną liczbę SMS-ów oraz 3 GB internetu przy pełnej prędkości (po wykorzystaniu pakietu prędkość spada do 32 kbit/s).
Virgin Mobile dla klientów firmowychDużą zaletą abonamentu Virgin Mobile jest brak wymogu podpisania umowy na określony czas – roku czy dwóch lat. Umowa ma charakter cykliczny, co oznacza, że co miesiąc jest automatycznie przedłużana na kolejny miesiąc. Dodatkowo w sytuacji pojawienia się nowej, korzystniejszej oferty, klient w każdym momencie może z niej skorzystać.
Należy jednak pamiętać, że podstawowym warunkiem korzystania z promocyjnej oferty jest wyrażenie zgody na:
Virgin Mobile wprowadził do swojej oferty abonament grupowy, który umożliwia wykupienie od 2 do 5 kart SIM w ramach jednej umowy. Korzystając z promocji „Twoja Grupa numerów w abonamencie” przedsiębiorcy mogą obniżyć wydatki za kolejne posiadane numery o połowę. Warunkiem skorzystania z usługi jest zawarcie umowy przez jednego abonenta na minimum dwie aktywacje. Przy czym stworzenie grupy uprawniającej do otrzymania promocyjnej ceny na drugi i kolejny numer jest możliwe pod warunkiem posiadania co najmniej jednego aktywnego numeru w Planie 2 lub Planie 3. Jeżeli wszystkie taryfy w grupie są w Planie 1, abonent nie jest uprzywilejowany do otrzymania obniżonej ceny na żaden z nich.
Schemat jest prosty. Za pierwszy numer (w Planie 2 lub Planie 3) płaci się normalną stawkę z cennika, natomiast każdy kolejny abonament kosztuje połowę podstawowej kwoty tj. cena za abonament Virgin Mobile Plan 2 wynosi 23,58 zł + VAT, w chwili dobrania drugiego numeru – Virgin Mobile Plan 1, płacimy za niego 7,72 zł +VAT zamiast 15,45 zł +VAT miesięcznie. Całkowity koszt za dwa numery wynosi wówczas 31,30 zł + VAT miesięcznie.
Dodatkowo klient ma możliwość dowolnego kreowania swojej oferty grupowej od 2 do 5 kart SIM. Opłaty będą mieścić się w przedziale 31-117 zł. Warto jednak zwrócić uwagę, że pakiet internetowy nie jest wspólny dla wszystkich użytkowników grupy. Każdy z posiadaczy numerów będzie dysponował limitami odpowiednimi do posiadanej taryfy (Plan 1, Plan 2 lub Plan 3). Czyli każdy z użytkowników będzie miał do swojej dyspozycji 3, 8 lub 15 GB w zależności od wybranego Planu. Należy również pamiętać, że konieczne jest wyrażenie zgód marketingowych dla każdego numeru w grupie. W przeciwnym wypadku przedsiębiorca traci rabat wynoszący 10 zł, obniżający cykliczne opłaty podstawowe dla poszczególnych numerów.
Oferta Virgin Mobile została przygotowana dla tych przedsiębiorców, którzy cenią sobie elastyczność i oszczędność. Główną jej zaletą jest forma zawartej z operatorem umowy, która ma charakter cykliczny.
Abonament można dowolnie zmieniać, wybierając pakiet niższy bądź wyższy, jak również dobierać SMS-y, minuty czy internet poprzez dokupienie pakietów jednorazowych. Dodatkowo przedsiębiorca, planując urlop, może dokonać zawieszenia numeru, wówczas nic nie płaci, a w dalszym ciągu ma możliwość odbierania rozmów czy SMS-ów przychodzących (w ofercie nie ma minimalnego miesięcznego zobowiązania).
Obok ofert indywidualnych, dostępne są również grupowe. Wybierając taką opcję, przedsiębiorca redukuje wysokość swoich rachunków. Co istotne, w dowolnym momencie można zrezygnować z usług operatora. Wystarczy złożyć wypowiedzenie na 30 dni przed planowanym odejściem.
W ofercie Virgin Mobile to klient decyduje, ile chce płacić, z jakich usług korzystać oraz przez jaki okres.
Oferta Virgin Mobile została przygotowana dla tych przedsiębiorców, którzy cenią sobie elastyczność i oszczędność. Główną jej zaletą jest forma zawartej z operatorem umowy, która ma charakter cykliczny.
Abonament można dowolnie zmieniać, wybierając pakiet niższy bądź wyższy, jak również dobierać SMS-y, minuty czy internet poprzez dokupienie pakietów jednorazowych. Dodatkowo przedsiębiorca, planując urlop, może dokonać zawieszenia numeru, wówczas nic nie płaci, a w dalszym ciągu ma możliwość odbierania rozmów czy SMS-ów przychodzących (w ofercie nie ma minimalnego miesięcznego zobowiązania).
Obok ofert indywidualnych, dostępne są również grupowe. Wybierając taką opcję, przedsiębiorca redukuje wysokość swoich rachunków. Co istotne, w dowolnym momencie można zrezygnować z usług operatora. Wystarczy złożyć wypowiedzenie na 30 dni przed planowanym odejściem.
W ofercie Virgin Mobile to klient decyduje, ile chce płacić, z jakich usług korzystać oraz przez jaki okres.
Dodatkowym atutem jest podział kodów rabatowych na trzy strefy. Wybierz to, co interesuje Cię najbardziej.
Strefa Super – dostęp do niej mają wszyscy użytkownicy Klubu Virgin. Co ważne, aby założyć konto, nie trzeba być klientem Virgin.
Strefa Mega – skorzystać z tych rabatów mogą wszyscy użytkownicy Klubu Virgin, którzy w ostatnim miesiącu kalendarzowym wydali na usługi w tej sieci powyżej 29 złotych
Strefa Giga – przeznaczona jest dla wszystkich członków Klubu Virgin, którzy w ostatnich trzech miesiącach wydali na usługi w sieci Virgin powyżej 29 złotych w każdym miesiącu.
Przypisanie do poszczególnych stref nie wymaga jakichkolwiek formalności, bowiem wszystko odbywa się automatycznie.
Sprawdź regulamin Klubu Virgin Okazje (https://virginmobile.pl/media/documents/Regulamin_oferty_promocyjnej_Virgin_OKazje_wa%C5%BCny_od_2016-08-05.pdf).