Organizatorzy


  • Bankier.pl – działający od 2000 roku wiodący serwis o tematyce finansowo-biznesowej, oferujący swoim odbiorcom treści i narzędzia ułatwiające podejmowanie decyzji związanych z zarządzaniem pieniędzmi. Ma własną telewizję internetową o profilu ekonomicznym i biznesowym.

  • „Puls Biznesu” to dziennik wydawany od 1997 roku. Prezentuje najważniejsze fakty tak, aby były one przydatne w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorcy, menedżera czy inwestora. „Puls Biznesu” jest wyspecjalizowanym dziennikiem, dostarczającym przedsiębiorcom (właścicielom, menedżerom) fachowych informacji z wielu branż. Formuła „Pulsu Biznesu” opiera się na założeniu, że dziennikarze nie opierają swoich materiałów na doniesieniach agencji informacyjnych, ale za wszelką cenę starają się docierać do źródła. Dzięki temu „Puls Biznesu” bardzo często jako pierwszy podaje newsy prosto z firm, co jak wiadomo szczególnie w biznesie ma wielkie znaczenie – dla klientów, kontrahentów, konkurentów.

Partnerzy merytoryczni

  • Obserwatorium

    Niezależna polska firma doradcza, specjalizująca się w badaniach rynku oraz tworzeniu i wdrażaniu strategii cyfrowych w przedsiębiorstwach, głównie z sektora finansowego oraz administracji publicznej. Wspiera klientów w poszczególnych fazach rozwoju strategicznego – diagnozy sytuacji wewnętrznej, otoczenia rynkowego, pomaga formułować nowe cele i cyfrowe produkty. Wykonuje analizę ryzyka, trendów społecznych i biznesowych w kontekście realizowanych projektów oraz wspiera procesy wdrożeniowe. W szczególności specjalizuje się w tematyce elektronicznej identyfikacji (eID) oraz usług zaufania (podpisu elektronicznego, e-delivery i in.).

  • Kantar TNS

    Kantar to jedna z wiodących na świecie firm specjalizujących się w dziedzinie danych, wiedzy i usług doradczych. Działa w obrębie całego spektrum dyscyplin badań i doradztwa, a jej wyspecjalizowane firmy, zatrudniające 30 tys. osób, dostarczają inspirującej wiedzy i formułują strategie biznesowe dla korporacji i instytucji publicznych w 100 krajach.

Partner strategiczny

  • mastercard

    Mastercard jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Nasza sieć przetwarzania płatności łączy konsumentów, instytucje finansowe, sprzedawców, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach na całym świecie. Produkty i rozwiązania Mastercard sprawiają, że codzienne czynności związane z zakupami, podróżami, prowadzeniem firmy czy zarządzaniem finansami są dla każdego łatwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej efektywne.

Partner wspierający

  • securing

    Specjalizujemy się w tematyce bezpieczeństwa systemów IT, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa aplikacji (web, mobile, cloud, embedded, IoT, blockchain i innych). Dostarczamy usług konsultingowych takich jak testy i oceny bezpieczeństwa aplikacji, przeglądy kodu, weryfikacja bezpieczeństwa infrastruktury klasycznej i „w chmurze”, warsztaty i szkolenia. Nasza firma działa od 2003 roku. W tym okresie z naszych usług skorzystały czołowe banki, ubezpieczyciele, operatorzy telekomunikacyjni, developerzy a także instytucje administracji publicznej w Polsce i za granicą.

  • Kantar TNS

    Symetria to największa w Polsce agencja User Experience posiadająca ponad 20 lat doświadczeń w badaniach i projektowaniu produktów i usług cyfrowych. Wspiera klientów na wszystkich etapach rozwoju, począwszy od szkoleń i analiz, przez badania i tworzenie strategii UX, poprzez projektowanie rozwiązań i ich testowanie, a kończąc na wsparciu wdrożenia i optymalizacji UX. Symetria to również członek UXalliance, międzynarodowego stowarzyszenia największych firm z branży User Experience oraz jedyny w Polsce przedstawiciel Certyfikatu UX-PM. Do grona klientów Symetrii należą m.in. kluczowi przedstawiciele branży finansowej, medialno-telekomunikacyjnej, energetycznej czy retail.