Edycja 2019

 W 2019 roku przyznane zostaną nagrody:

 

Nagroda główna

 

Złoty Bank 2019 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi

Kantar TNS i Obserwatorium.biz zweryfikuje wielokanałową jakość obsługi w 16 kluczowych bankach. Grupa audytorów odwiedzi 915 placówek, otworzy 96 rachunków osobistych wraz z aktywacją bankowości elektronicznej (Internet i Mobile) oraz wykona 960 kontaktów zdalnych z bankami. Ocenie podlegać będzie podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojęta jakość obsługi. Zbadane zostaną wszystkie kanały obsługi oferowane przez bank i ich użyteczność. Badanie ma na celu podniesienie jakości obsługi w instytucjach finansowych i zwrócenie uwagi na te obszary, które są ważne z punktu widzenia klientów. Szczegółowe wyniki dostępne będą dla poszczególnych banków w dedykowanych raportach. 

Banki badane w tej kategorii:

      1. Alior Bank
      2. Bank Pocztowy
      3. Santander 
      4. BGŻ BNP Paribas
      5. BOŚ Bank
      6. Citibank
      7. Credit Agricole
      8. Eurobank
      9. Getin Bank
      10. ING Bank Śląski
      11. mBank
      12. Millennium
      13. Nest Bank
      14. Pekao SA
      15. PKO BP
      16. Plus Bank

Nagrody produktowe

 

      • Kredyt gotówkowy
      • Konto osobiste
      • Kredyt hipoteczny
      • Karta kredytowa

Powyższe kategorie oceniane będą dwustopniowo: w pierwszej kolejności zostaną zbadane parametry cenowe oraz funkcjonalność produktów z uwzględnieniem różnych profili klientów. W oparciu o wyniki badania, zespół ekspertów Bankier.pl, Puls Biznesu i PRNews.pl wyłoni najlepsze banki w wyżej wymienionych kategoriach produktowych. Każdy Bank może zgłosić dowolny produkt w tych kategoriach zgodny z parametrami w formularzach udostępnionych przez Organizatorów.

Nagrody internautów

 

      • Spot reklamowy 
      • Bank wrażliwy społecznie 
      • Social media

Internauci zagłosują na najciekawszy ich zdaniem spot reklamowy banku oraz komunikację w social media. W kategorii bank wrażliwy społecznie zostanie wybrana instytucja, którą cechuje wyróżniająca odpowiedzialność społeczna. Głosowanie internautów odbędzie się w marcu 2019 r. i będzie stanowić 60% wagi wyniku końcowego. Pozostałe 40% przyznają komisje składające się z ekspertów z poszczególnych dziedzin.  

W tych kategoriach zgłoszenie może wysłać każdy bank.

Nagrody specjalne

 

      • Innowacja Fin-Tech

W tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier przyznana zostanie nowa nagroda, którą uhonorujemy najlepszą innowację technologiczną wdrożoną w szeroko pojętym sektorze finansowym (FinTech) w okresie 02.2018 – 01.2019. Zgłoszenia  projektów mogą pochodzić zarówno od banków, firm z sektora fintech, jak i np. z sektora ubezpieczeniowego.

Kapituła złożona z ekspertów Bankier.pl, PRNews.pl, Pulsu Biznesu, Obserwatorium.biz i autorytetów rynkowych oceni projekty pod kątem ich innowacyjności, impaktu rynkowego i potencjału rozwojowego. Wnioski będzie można składać od 4 lub 15 lutego 2019 za pośrednictwem formularza on-line.

 

      • Bezpieczny bank - Najlepsze praktyki 

Laureaci wyłonieni zostaną na podstawie wyników 2-miesięcznego audytu bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej z najlepszymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa. W ramach audytu eksperci cyberbezpieczeństwa będą prowadzić testy zabezpieczeń i stabilności serwerów bankowych.

Celem badania jest weryfikacja systemów bankowości internetowej i mobilnej, która pozwoli na sprawdzenie zgodności funkcjonowania systemów banku z najlepszymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa. 

 

Zgłoszenia

Zgłoszeń można dokonywać za pośrednictwem formularzy on-line odrębnych dla każdej kategorii.
Jeśli chcesz otrzymać link do formularza i zgłosić swoją firmę do rankingu - skontaktuj się z nami: Joanna Czyczuk, j.czyczuk@pb.pl.

Zgłoszenia do kategorii "Innowacja Fin-Tech": http://zlotybankier.pl/innowacje

 

Harmonogram