Najlepszy spot reklamowy

Ciekawy sposób przedstawienia oferty, pomysłowe budowanie wizerunku czy zaskakujące pomysły na edukowanie klienta? Jaki rodzaj bankowego przekazu reklamowego zasługuje na wyróżnienie? Podziel się z nami swoją opinią i zagłosuj! Głosy czytelników, w połączeniu z opiniami rynkowych ekspertów, pozwolą przyznać statuetkę Złoty Bankier za najlepszy spot reklamowy.

mBank - Przeprowadzka

mBank

Spot „Przeprowadzka” emitowany był w ramach szerszej kampanii, której celem było przedstawienie kompleksowego pakietu narzędzi dla biznesu. Chcieliśmy uświadomić przedsiębiorcom, że w mBanku mogą skorzystać z całego ekosystemu usług, które realnie ułatwiają codzienną pracę w firmie.Skorzystaliśmy z konceptu kreatywnego opartego o humor i odpowiednio przerysowane scenki z życia przedsiębiorców. Całość podsumowana hasłem: „praca bez odpowiednich narzędzi w firmie jest bez sensu”. Za pomysł kreatywny odpowiadała agencja Grey, zakup mediów zrealizował dom mediowy Mindshare.

Credit Agricole Bank Polska - Oszczędź sobie zbędnych rzeczy

 Credit Agricole Bank Polska

Jak oszczędzać najlepiej? Oszczędzając sobie zbędnych rzeczy. Kto zachęci do tego lepiej, jak nie Dawid Podsiadło? A może kilku Dawidów? Zobacz jak w ciekawy sposób można przekonywać do oszczędzania środowiska i pieniędzy. W reklamie, dzięki zabiegowi multiplikacji, pokazano narastającą liczbę przedmiotów, które mnożą się wraz z upływem czasu. Ostatecznie sprawiając, że czujemy się otoczeni. Artysta i Pani Kasia – doradczyni Credit Agricole tworzą na ekranie zgrany duet. Wspólnie dochodzą do wniosku, że nie warto, żebyśmy otaczali się niepotrzebnymi przedmiotami, które tylko zagracają nam świat.

Citi Handlowy - 150 lat Citi Handlowy

Citi Handlowy

W 2020 roku Citi Handlowy obchodzi 150-lecie powstania i wspierania postępu. Ten wyjątkowy w skali Polski i Europy jubileusz upłynął pod znakiem wsparcia dla klientów, pracowników oraz społeczności lokalnej. Zrealizowano m.in. akcję #CisiBohaterowie, w której bank wraz z pracownikami i klientami wspiera służby medyczne w walce z pandemią. Na koniec roku rusza kampania przypominająca o rocznicy najstarszego polskiego banku komercyjnego i jednego z najstarszych nieprzerwanie działających banków w Europie. Głównym przekazem jest postęp oraz wsparcie dla klientów, pracowników, społeczności, które w tym roku nabrało zupełnie innego znaczenia. W filmie wystąpili pracownicy banku.

Bank Pekao SA - PeoPay KIDS

Bank Pekao SA

Bank Pekao wyznacza trendy nie tylko w zakresie nowoczesnych rozwiązań dla dzieci, ale także kierunku komunikacji tego typu produktów. Promując PeoPay KIDS bank postawił na życiowy i jasny przekaz, odnoszący się de facto nie do samych dzieci, a do rodziców, którzy mogą wprowadzić swoje pociechy w świat finansów. Przekonuje, że warto od małego uczyć świadomego gospodarowania pieniędzmi i oszczędzania. Rezolutna bohaterka spotu Maja korzysta z aplikacji mobilnej, odkładając kieszonkowe w wirtualnych skarbonkach, a podczas zakupów posługuje się własną kartą płatniczą. W familijnej reklamie dziewczynka zarządza pieniędzmi w skarbonkach i uczy się dokonywać samodzielnych finansowych wyborów.

Santander Bank Polska - Konto Jakie Chcę

Santander Bank Polska

Czy ja się kładę czy wstaję? - Marcin Dorociński melorecytuje o pandemii w kampanii Santander Banku. Pandemia wywróciła nasze życie. Dlatego w kampanii Santander Bank Polska pokazaliśmy jak lockdown zmienił naszego ambasadora – w przenośni i dosłownie. Nieogolony, zarośnięty Marcin Dorociński, żartobliwie rapował o tym, co wszystkim dało się najbardziej we znaki w izolacji. Aktor wcielił się w kilka ról, pokazując autentyczne doświadczenia lockdownu – w końcu każdy, od nastolatka, któremu życie kurczy się do rozmiaru ekranu, po starszego sąsiada, który liczy na uprzejmość „niewidzialnych rąk”, by robić zakupy, doświadczył wyzwań „nowej normalności”. Bohaterom w codziennych problemach pomagała aplikacja Santander. A bank, prócz pokazania jak „Konto Jakie Chcę” dopasowuje się do zmieniających się potrzeb, nawet w dobie koronawirusa, zorganizował akcje i wraz z klientami przekazał szpitalom aż 5 milionów złotych na walkę z koronawirusem, byśmy jak najszybciej mogli wrócić do normalności.

Bank Millennium - Bankuj bezpiecznie z domu

Bank Millennium

Bank Millennium bardzo szybko dostosował działania reklamowe do dynamicznie zmieniającej się sytuacji pandemicznej na początku 2020. Już w marcu przygotował kampanię „Bankuj bezpiecznie z domu”,którą Radek Kotarski nakręcił samodzielnie nie wychodząc z domu. Reklama była gotowa do emisji w dwa dni od nakręcenia. W kampanii Radek Kotarski zachęcał do bezpiecznego zdalnego bankowania z domu, zgodnie z ideą #zostanwdomu. Promował bankowość internetową i mobilną, które pozwalają wygodnie zarządzać finansami i dają dostęp do szeregu rozwiązań wykraczających poza tradycyjne usługi bankowe. Podkreślał, że w czasie, kiedy tak ważne jest pozostanie w domu, to najlepszy sposób na codzienne bankowanie.

PKO Bank Polski - „Pytamy w najlepsze. Najlepszy bank w Polsce”

PKO Bank Polski

Spot „Pytamy w najlepsze. Najlepszy bank w Polsce” promuje PKO Bank Polski jako nowoczesny i innowacyjny. Formuła nawiązuje do badania sondażowego, w którym, w odpowiedzi na pytanie „Co w Twoim banku jest dla Ciebie najlepsze?”, młodzi aktorzy i youtuberzy (Magdalena Lamparska, Monika Mazur, Maciej Musiał, Patrick Ney, Krzysztof Golonka) wymieniają zalety PKO Banku Polskiego. Wskazując na najlepszą na świecie aplikację mobilną IKO, kantor internetowy, dostępność nowoczesnych metod płatności m.in. zegarkiem, BLIKiem, wygodne PKO Konto za Zero oraz przyznany bankowi tytuł Bank of The Year 2019 in Poland, zachęcają do dołączenia do grona klientów PKO Banku Polskiego.

ING Bank Śląski - Robimy swoje, tylko inaczej!

 ING Bank Śląski

Spot wizerunkowy jest częścią kampanii ING Banku Śląskiego, która pokazuje, że działanie to cecha wyróżniająca Polaków i nie zmieniły tego nawet niepewne czasy. Nadal robimy swoje, tylko inaczej. Co więcej, bardziej otworzyliśmy się na innych, doceniliśmy lokalność i nauczyliśmy się nowych rzeczy, także w zakresie technologii. Warto, żeby te pozytywne zmiany z nami zostały. A łatwiej działać i robić swoje, kiedy ma się ogarnięte finanse - szczególnie w tych czasach. Na co dzień wspiera w tym aplikacja Moje ING.