REKLAMA

mPay znów zaskakuje rynek - jako pierwsza aplikacja wprowadza zobowiązanie SLA i darmowe przejazdy

2022-08-09 11:18
publikacja
2022-08-09 11:18
mPay znów zaskakuje rynek - jako pierwsza aplikacja wprowadza zobowiązanie SLA i darmowe przejazdy
mPay znów zaskakuje rynek - jako pierwsza aplikacja wprowadza zobowiązanie SLA i darmowe przejazdy
/ mPay

Spółka mPay wytycza nowe trendy w segmencie aplikacji mobilnych obsługujących finanse, wprowadzając zmiany w regulaminie aplikacji serwisu. Nowością jest zobowiązanie SLA (Service Level Agreement), czyli minimalny poziom dostępności systemu, dwa rodzaje kont mPay, oraz aktywizujący Club mPay z licznymi atrakcjami.

Jesienią zacznie obowiązywać zmieniony Regulamin Aplikacji mPay. Spółka wprowadza zmiany, które mają przynieść użytkownikom dodatkowe korzyści.

Wdraża dwa rodzaje kont użytkownika: Konto Podstawowe Bezpłatne mPay oraz Konto Premium mPay. Planuje również uruchomić program Club mPay, którego zadaniem jest aktywizacja użytkowników i budowanie społeczności mPay. Od 5 października, a dla nowych użytkowników aplikacji od 1 września, mPay zwiększa niektóre opłaty za zasilenie mRachunku za pomocą PBL, Kartą i Blik, co jest m.in. wynikiem inflacji, podwyżki cen energii jak i wprowadzonej przez operatora systemu Blik podwyżki swoich cenników. Jednocześnie mPay wprowadza obniżki dla użytkowników o statusie Premium oraz korzystających z nowych metod zasilenia z wykorzystaniem Otwartej Bankowości.

Konto podstawowe

Konto Podstawowe bezpłatne mPay jest zasilane przy pomocy przelewu bankowego bez opłat. mPay gwarantuje każdemu użytkownikowi tego konta dostępność Systemu SLA (poza godzinami ogłaszanymi jako serwisowe) na poziomie 99%, który będzie rozliczany w trybie kwartalnym.

Oznacza to, że jeśli system będzie niedostępny dla użytkowników więcej niż 1% w ciągu kwartału (pierwsze badanie poziomu SLA będzie wykonane nie mniej niż 90 dni od uruchomienia konta), to posiadacz aplikacji otrzyma na jeden miesiąc Konto Premium za darmo.

Konto Premium

Dla bardziej wymagających pojawi się konto Premium, dedykowane użytkownikom intensywnie używającym aplikacji oraz oczekującym najwyższych standardów obsługi.

Po prowadzeniu nowego Regulaminu wszyscy użytkownicy aplikacji na okres pierwszych 30 dni otrzymają status Premium w aplikacji mPay. Po tym okresie użytkownik aplikacji może wykupić konto lub uzyskać status Premium jednorazowo na okres 12 miesięcy kupując Ticket Premium za 29 zł, który gwarantuje różne przywileje. Jednym z nich jest świadczenie usług z SLA ze współczynnikiem 99,6% rocznie. Jeśli system będzie niedostępny więcej niż 0,4% w ciągu kwartału, użytkownikowi będzie zawracana kwota jednorazowo 29 zł na mRachunek. Konto Premium można również uzyskać mając na koncie mPay średnio miesięcznie 3000 zł i wykonując co najmniej jedną transakcję miesięcznie.

Konto Premium będą mogli pozyskać również uczestnicy Cluby mPay za zebranie odpowiedniej
liczby m-coinów.

Konto Premium to również m.in. takie korzyści jak: brak opłat za zasilanie konta przy pomocy zwykłego przelewu bankowego, 50% zniżka za doładowanie konta użytkownika za pomocą PBL, Kartą i Blik i usługi PIS (Payment Initiation Service), brak różnych innych opłat, bezpłatne zestawienia konta, możliwość kupowanie mVoucherów. Użytkownik konta premium i uczestnik Clubu mPay będzie też brał udział w różnych akcjach promocyjnych włącznie z darmowymi przejazdami. Dodatkowo użytkownicy o statusie premium korzystając z aplikacji mPay będą wspierać rozwiązania SmartCity i działania ekologiczne, ponieważ mPay zobowiązał się, że 5% swojego dochodu od kont tych użytkowników przeznaczy na fundacje, które wykonują i promują takie rozwiązania.

Elitarny Club mPay

Posiadacze Konta Premium automatycznie staną się członkami Clubu mPay po wyrażeniu zgód marketingowych i będą otrzymywać atrakcyjne bonusy, zniżki i inne ciekawe nagrody. Inni użytkownicy mogą znaleźć się w Clubie mPay, jeśli zgromadzą określoną liczbę m-coinów, które będą otrzymywać za każdą transakcję i aktywności.

Dla nowych użytkowników nowy regulamin obowiązuje od 1 września, a dla dotychczasowych od 5 października 2022. Do tego czasu obowiązuje stary regulamin.

Zaproponowane zmiany stawiają mPay na pozycji niekwestionowanego lidera rynku, jeśli chodzi o szerokość oferty oraz jakość obsługi.

Źródło:mPay
Tematy
Wyprodukuj wodę pod własną marką

Wyprodukuj wodę pod własną marką

Advertisement

Komentarze (1)

dodaj komentarz
stachupzn
no i spoko ja korzystam i bede bo to mega wygodna opcja po prostu

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki