"Życie Warszawy": Stolica bliżej młodzieży

18.10. Warszawa (PAP/media) - Stolica i jej dzielnice coraz chętniej promują się wśród młodzieży - informuje "Życie Warszawy".

I tak urząd miasta postanowił wykorzystać do promocji Warszawy powstający właśnie film o Chopinie "Latająca maszyna" z wykorzystaniem animacji 3D i udziałem Lang Langa, chińskiego pianisty będącego jednocześnie gwiazdą kultury pop. Film, który wejdzie na ekrany kin w przyszłym roku, będzie opowiadał o przygodach dwójki dzieci, które wybierają się w podróż śladami kompozytora i jego muzyki. Ponadto miasto zamówiło reklamę w grze komputerowej, która będzie towarzyszyć promocji filmu w kilkudziesięciu krajach, m.in. w Chinach i Japonii.

Również stołeczne dzielnice chcą wzbudzić zainteresować młodych ludzi. Nośniki dla komputerowców o wyglądzie klocka Lego przygotowała np. Ochota. Z kolei na Bielanach są one w kształcie karty kredytowej z herbem i widoczkiem z dzielnicy.

Więcej w "Życiu Warszawy". (PAP)

sto/

Źródło: PAP

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne

Wskaźniki makroekonomiczne

Inflacja rdr 2,6% XI 2019
PKB rdr 3,9% III kw. 2019
Stopa bezrobocia 5,0% X 2019
Przeciętne wynagrodzenie 5 213,27 zł X 2019
Produkcja przemysłowa rdr 3,5% X 2019

Znajdź profil