REKLAMA

Zniżka na PlayStation – nowy sposób ING na przyciągnięcie młodych klientów

2004-03-24 08:37
publikacja
2004-03-24 08:37
Holenderski bank ING postanowił wydać lojalnościowe karty chipowe skierowane do młodych ludzi pomiędzy 20 a 30 rokiem życia. Będą to karty MasterCard z nowoczesnym tęczowym wzorem i będą upoważniały do zniżek przy zakupie konsoli i gier na Sony PlayStation 2. Karty mają być intensywnie reklamowane, głównie poprzez SMSy.

Młodzi klienci mają strategiczne znaczenie dla europejskich banków. Jak wskazują przeprowadzane badania, osoby takie potrzebują specyficznych produktów, które będą w sobie łączyć elastyczność płatności, dynamiczne oferty i niestandardowy wygląd. Obecnie karty płatnicze stały się o wiele silniejszym narzędziem marketingowym, niż były wcześniej i są bardzo dobrym narzędziem komunikacji z grupą docelową.

Przykładem takich kart może być wprowadzona przez MasterCard Europe - MasterCard Electronic BusinessCard, którą zaprojektowano specjalnie dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jednym z pierwszych banków, który zaproponuje swoim klientom taką kartę jest Hypo Alpe-Adria Bank z Chorwacji. MasterCard Europe wierzy, że dzięki połączeniu cech karty MasterCard Electronic z dodatkowymi właściwościami, jakie powinna posiadać dobra karta biznesowa, będzie mógł zaoferować unikalny produkt dla tego sektora, nie tylko Chorwacji, ale też na innych rozwijających się rynkach świata.
Paulina Potyra, PRnews.pl
Źródło:
Tematy
Najtańsze konta osobiste z premią – listopad 2020 r.

Najtańsze konta osobiste z premią – listopad 2020 r.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Karty

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki