Wzrosty na rynku miesięczników młodzieżowych

Styczeń 2008: większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała większą sprzedaż niż rok wcześniej. Który tytuł zyskał najwięcej?

Miesięcznik '"Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w styczniu 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 157 286 egz. (wzrost o 32 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowała się ''Popcorn" (Axel Springer Polska) z wynikiem 136 712 egz. (wzrost o 30 proc.) a na trzecim ''Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 124 434 egz.(wzrost o 4,5 proc.).



masz
Źródło:
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne