Wirtualny Doradca dla banku z pierwszej 10 w USA

O 55% w ciągu ostatnich 5 lat wzrosła ilość osób odwiedzających internetowe serwisy samoobsługowe firm ubezpieczeniowych prowadzących działalność w USA podaje ComScore w raporcie z monitoringu amerykańskiego rynku e-commerce.

Tymczasem klienci mają coraz mniej czasu i ochoty na przebijanie się przez gąszcz rozbudowanych procedur, wymagających wypełniania licznych formularzy i deklaracji. Rozwiązaniem, które znacząco upraszcza korzystanie z serwisów ubezpieczeniowych i bankowych jest wirtualny oddział, prowadzony przez wirtualnego eksperta. Rozwiązanie takie wdraża notowana na rynku NewConnet spółka InteliWISE S.A., która uruchmiła Wirtualnego Eksperta w jednym z 10 najlepszych banków USA.

Rozwiązanie InteliWISE - Wirtualny Doradca wspiera klientów Wirtualnego Oddziału Central Bank, uznanego przez Forbes jako jeden z 10 najlepszych banków w USA. Doradca rozpoznaje polecenia klientów wyrażone, jako werbalne komunikaty, dostarcza odpowiedzi i nawiguje klientów do właściwych podstron z informacjami. Jest pierwszym elementem nowoczesnego, Wirtualnego Oddziału opracowywanego przez Central Bank. Wirtualny oddział, dzięki odpowiednio zaprojektowanej szacie graficznej, stwarza użytkownikowi wrażenie przebywania we wnętrzu banku. Klient ubezpieczalni albo banku porusza się po oddziale z pomocą wirtualnego eksperta, zadając pytania poprzez wpisanie ich do specjalnie przygotowanego okienka. Odpowiedzi doradcy są nie tylko wyświetlane na ekranie komputera, ale również jednocześnie wypowiadane przez wirtualnego doradcę. Przekaz wirtualnego eksperta może zostać dodatkowo wzbogacony m.in. o link do prezentacji produktu lub inne formy prezentacji. Wirtualny doradca proponuje użytkownikowi także ścieżkę „rozmowy” poprzez sugerowane tematy, pojawiające się pod daną wypowiedzią.

Większość witryn internetowych banków i towarzystw ubezpieczniowych została zaprojektowana wiele lat temu i nie odpowiada oczekiwaniom klientów przyzwyczajonych do przyjaznych stron w nurcie Web 2.0. Klienci odwiedzają serwisy by nie czekać w kolejkach do okienek banków czy ubezpieczalni, by spawdzić saldo, przedłużyć polisę, sprawdzić czy płaca jest na rchunku. Rozwiązania jak Wirtualny Doradca mają często fundamentalne znaczenie czy klientowi się to powiedzie, czy też opuści witrynę zniechęcony i nie wróci. - mówi Marcin Strzałkowski, prezes zarządu InteliWISE S.A. - Wirtualni Doradcy są po to, by poprowadzić klienta za rękę przez gąszcz procedur i formularzy, aż do załatwienia sprawy.

Korzyścią dla banków i ubezpieczalni jest to, iż wielu klientów, w tym mniej biegłych w korzystaniu z internetu, korzystanie z Wirtualnych Ekspertów w Wirtualnych Oddziałach, robi pierwszy krok w odciążeniu call center bądź okienek bankowych. Jest to szczególnie istotne, gdyż badania dowodzą, iż koszt obsługi klienta przez telefon to średnio 1o - 12 USD, a obsłużenie zapytania przez Wirtualny Oddział to mniej niż 1 USD.

Więcej o Central Bank


Firma zapewnia pełen zakres usług finansowych od 1902 roku. Jest częścią holdingu Central Bank Company, który w 2010 roku został zaliczony przez magazyn Forbes do grona 10 najlepszych banków prowadzących działalność w USA.

Więcej o InteliWISE S.A.


Spółka jest liderem w dziedzinie tworzenia innowacyjnych technologii do optymalizacji procesów obsługi klienta online, sprzedaży elektronicznej oraz wyszukiwania informacji. Rozwiązania informatyczne oferowane przez firmę wykorzystują algorytmy sztucznej inteligencji, w tym sieci semantyczne. Jej produkty wprowadzają nowe standardy obsługi użytkownika i wyszukiwania w Internecie, w ramach sieci trzeciej generacji, tzw. Web 3.0. InteliWISE S.A. jako pierwsza polska spółka giełdowa, otworzyła biuro w kalifornijskiej Dolinie Krzemowej w Sunnyvale.

Z rozwiązań informatycznych oferowanych przez spółkę skorzystały globalne korporacje m.in. Kraft Foods Inc. Spółka podpisała także umowę z inkubatorem technologicznym Plug&Play Tech Center, która obejmuje współpracę z ośrodkami naukowymi, budowę partnerstw strategicznych i kanałów dystrybucji, prezentacje inwestorskie oraz udostępnienia biura.

/ badog pr
Źródło: Informacja prasowa

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
INTELIWIS 0,00% 1,52
2019-11-13 09:30:12
WIG -0,67% 58 742,87
2019-11-13 15:22:00
WIG20 -0,62% 2 234,93
2019-11-13 15:37:45
WIG30 -0,73% 2 530,53
2019-11-13 15:37:00
MWIG40 -0,88% 3 746,93
2019-11-13 15:22:45
DAX -0,48% 13 219,47
2019-11-13 15:35:00
NASDAQ -0,32% 8 458,91
2019-11-13 15:34:00
SP500 -0,20% 3 085,76
2019-11-13 15:35:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.