Finalista tegorocznych turniejów w Indian Wells i w Miami, Rafael Nadal poszedł w ślad Davida Beckhama i Christiano Ronaldo. Nie, nie został zawodnikiem Realu Madryt, czy Manchesteru United. Tenisista, podobnie jak przedtem jego koledzy z murawy, został nową twarzą kolekcji Armaniego.
W kolejnych sezonach włoski dom mody okazuje zainteresowanie środowiskiem sportowym. Najpierw na celowniku jednego z najważniejszych w historii projektantów, Giorgio Armaniego, byli słynni piłkarze. W sezonie wiosna/lato 2011 reprezentantem linii Emporio Armani Underwear i Armani Jeans został jednak lider rankingu ATP, którego debiut w świecie mody nie mógł pozostać niezauważony.
- Rafa wygląda na korcie wręcz doskonale. Zawsze dobiera gustowne i odważne stroje. Moim zdaniem prócz wielkiego ducha walki, ma w sobie również coś z artyzmu, dlatego też jestem dumna, że dołączył do naszego zespołu – skomentowała siostrzenica właściciela ekskluzywnej marki, Roberta Armani.
Pierwsze materiały reklamowe ukazały się w topowych magazynach i na bilbordach miast uważanych za stolice mody (Nowy Jork, Mediolan, Paryż, Londyn) już w lutym. Na zdjęciach autorstwa Merta Alasa i Marcusa Piggotta, 24-letni Hiszpan odsłania swoje umięśnione i seksowne ciało, by wypromować nowe modele jeansów i bielizny. Od kilku dni w Internecie znajduje się również film, w którym obserwujemy przebieg całej sesji.
W równoległej kampanii kobiecej wystąpiła gwiazda czerwonego dywanu, Megan Fox.
Przedsiębiorstwo zapewnia, że to dopiero początek działań promocyjnych. Jeszcze w tym sezonie możemy spodziewać się więc nowych i być może odważniejszych spotów. Liczne portale internetowe nie czekają jednak z werdyktem do końca akcji i już dziś ogłosiły wybór ponętnej aktorki i przystojnego sportowca za wielki sukces Armaniego.
PS


















































