Więcej usług

Zgodnie ze zmianami, które Bank Pocztowy wprowadził z początkiem listopada, klient który posiada środki na koncie GIRO może korespondencyjnie lub telefonicznie złożyć dyspozycję zablokowania określonej kwoty na wybranej przez siebie lokacie. Może to być lokata o stałym lub zmiennym oprocentowaniu, progresywna, dynamiczna lub rentierska. Można też wybierać pomiędzy lokatami jednorazowymi lub odnawialnymi. Klient może również życzyć sobie by odsetki były kapitalizowane lub pozostawały do jego dyspozycji na koncie.
Wprowadzony został nowy unikalny sposób wypłaty gotówki. Odbywa się ona w domu klienta – przez listonosza. Ta usługa jest skierowana przede wszystkim do emerytów i rencistów, którzy mogą założyć konto GIRO NESTOR i zlecić dwie takie wypłaty w miesiącu bezpłatnie. Pozostali klienci również mogą skorzystać z tej usługi – jest ona odpłatna, ale opłata nie przekracza sumy, którą uiszcza się w większości banków wypłacając gotówkę z bankomatu.
U listonosza można też otworzyć konto, podpisać umowę o kredyt w rachunku, oraz aneksy do umów. Wydłużono także czas pracy Centrum Giro. Usługi Banku są dostępne (za pośrednictwem sieci Poczty Polskiej) od poniedziałku do piątku od 7:30 do 22:00, a w soboty od 8:00 16:00.
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne