REKLAMA

Ważne zmiany dla klientów Nest Banku już od 6 kwietnia

Wojciech Boczoń2022-03-21 07:48analityk Bankier.pl
publikacja
2022-03-21 07:48

Nest Bank informuje o zmianach, które zaczną obowiązywać od 6 kwietnia 2022 roku. Tego dnia pojawi się nowa identyfikacja wizualna – bank będzie miał nowe logo, nowy wygląd strony internetowej oraz bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. Zmieni się także ikonka aplikacji mobilnej.

O planowanych zmianach bank informował już pod koniec ubiegłego roku. Teraz wejdą one w życie. Na początek obejmą one kanały elektroniczne: stronę internetową, aplikację mobilną i bankowość internetową. Zmieni się również wygląd kart płatniczych, ale najwcześniej w II kwartale 2022 roku. Bank nie chce bowiem na razie wymieniać kart, które nie straciły ważności. W drugiej połowie 2022 roku Nest planuje także zmienić wygląd placówek.

Nest Bank

Bank przypomina, że klienci nie muszą pobierać ani instalować od nowa aplikacji mobilnej. Wystarczy dokonać aktualizacji obecnej wersji. Jeśli w telefonie są ustawione automatyczne aktualizacje aplikacji, nie trzeba będzie w ogóle nic robić – zaktualizuje się ona sama.

Bank przypomina klientom, by zachowali czujność. Czasami podczas tego typu zmian sytuację próbują wykorzystać oszuści, zachęcając do ściągnięcia dodatkowych aplikacji. Bank napisał, że klienci nie muszą nic instalować i będą mogli korzystać ze swojej bankowości jak dotychczas. Umowy nadal będą ważne, a pracownicy nie będą prosić o podpisanie nowych dokumentów czy aneksów.

W 2019 roku Nest Bank zaktualizował swoją strategię biznesową i skoncentrował się na segmencie mikro i małych firm, utrzymując jednocześnie ofertę dla klientów indywidualnych. Nest Bank zamierza kontynuować dotychczasową strategię biznesową, co znalazło odzwierciedlenie w nowym pozycjonowaniu marki.

– Wyrazem nowego pozycjonowania jest mocne hasło marki „Siła Przedsiębiorców”, a także nowoczesna i dynamiczna identyfikacja wizualna. Postawiliśmy na wyraziste i zdecydowane kolory, które podkreślają energię i gotowość do działania. Całość tworzy identyfikację unikalną na tle zarówno rynku bankowego, jak i innych firm z sektora finansowego, tzw. „fintechów” – mówi Bartosz Dziendziel, Dyrektor Departamentu Marketingu Nest Banku.

Za przygotowanie materiałów odpowiada warszawskie biuro międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge

Źródło:
Wojciech Boczoń
Wojciech Boczoń
analityk Bankier.pl

Ekspert z zakresu bankowości. Autor komentarzy, poradników, artykułów i raportów o bankowości skierowanych zarówno do branży, jak i jej klientów. Redaktor prowadzący branżowego serwisu PRNews.pl. Autor cyklu raportów "Polska bankowość w liczbach". Dziennikarz Roku 2013 według Kapituły Konkursu IX Kongresu Gospodarki Elektronicznej przy Związku Banków Polskich. Dwukrotnie nominowany do nagrody Dziennikarskiej im. Mariana Krzaka oraz laureat tej nagrody w 2014 r. Finalista Nagrody Dziennikarstwa Ekonomicznego Press Clubu Polska za 2019 r.

Tematy
10% zwrotu za paliwo! Sprawdź iKonto Biznes z kartą z Plusem!

10% zwrotu za paliwo! Sprawdź iKonto Biznes z kartą z Plusem!

Komentarze (12)

dodaj komentarz
antek10
oferta nest banku jest słaba . czy bedą mieć logo w koolorze czerwonym czy brązowym to nie zmieni faktu że klienta tak nie zdobędą.
dzejms
Ale podawaj konkrety, porównuj.
demeryt_69
Na moim KO w Nest aktualnie mam oprocentowanie równe WIBOR 3M czyli 4,40% na dodatek bez limitu kwotowego - czy to jest słabo?

barysza51 odpowiada demeryt_69
Założyłeś chyba lata temu kiedy jeszcze działał tam Lachowski :-)
barysza51 odpowiada demeryt_69
Szkoda, że tak o EUR nie dbają :-)
broiniac
Wszystkie "codzienne" rzeczy za darmo - czy obrót 0 zł, czy milion. Bez wymogów typu przelew do ZUS, US, wpłata/wypłata, transakcje.

Jedyny minus jaki znalazłem - nie jest to 100% Polski kapitał.
demeryt_69
Warszawskie biuro międzynarodowej agencji brandingowej?

demeryt_69
6 kwietnia pojawi się nowa identyfikacja wizualna ... identyfikacja do czego? Logowania do bankowości?

anszej_juda
nie ma to jak pieniądze w błoto wyrzucać
wizytator
Dokładnie. Klient przyzwyczai się do strony internetowej, gdzie co jest, a oni pewnie przewrócą wszystko do góry nogami. Faktycznie chyba nie mają co z pieniędzmi robić.

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki