Uniwheels w strategii do '22 zakłada wzrost sprzedaży do ponad 700 mln euro

Uniwheels, producent felg aluminiowych, w strategii do 2022 roku zakłada wzrost sprzedaży do ponad 700 mln euro, marżę EBIT ponad 10 proc. i marżę EBIDA ponad 15 proc. - podała spółka w komunikacie.

Zakładany jest wskaźnik dług netto/EBITDA poniżej 2.0x i ROCE (zwrot na kapitale zaangażowanym) powyżej 20 proc.

Strategia zakłada wzrost mocy produkcyjnych do ponad 14 mln felg dzięki rozbudowie zakładów, poszerzenie bazy klientów i wzrost udziałów rynkowych w Europie o 5 proc.

Spółka planuje też skupić się na klientach premium z wysokim udziałem w globalnym eksporcie i na zwiększeniu udziałów rynkowych w Europie.

W 2015 roku grupa Uniwheels wyprodukowała ponad 8 milionów felg w swoich czterech zakładach produkcyjnych.

Nowy zakład w Stalowej Woli rozpoczął produkcję w czerwcu 2016 r. Docelowe moce produkcyjne tego zakładu wynoszą 2 mln felg rocznie, co od 2017 roku przełoży się roku na łączne moce na poziomie 10 mln sztuk rocznie. (PAP)

morb/ pel/

Źródło: PAP Biznes

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
WIG -0,04% 60 683,38
2019-03-18 17:05:00
WIG20 -0,02% 2 345,84
2019-03-18 17:15:00
WIG30 -0,03% 2 699,53
2019-03-18 17:05:00
MWIG40 -0,12% 4 275,40
2019-03-18 17:15:00
DAX -0,25% 11 657,06
2019-03-18 17:37:00
NASDAQ 0,22% 7 705,72
2019-03-18 20:27:00
SP500 0,25% 2 829,56
2019-03-18 20:26:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.