REKLAMA

Udział Polsatu w grupie komercyjnej w II wyniósł 12,82 proc., wzrost o 0,08 p.p.

2017-03-02 16:00
publikacja
2017-03-02 16:00

Polsat był liderem oglądalności w lutym. Średni dobowy udział tego kanału wzrósł o 0,19 pkt. proc. rdr i wyniósł 10,93 proc. - wynika z danych Nielsen AM przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Udział stacji wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 12,82 proc., po wzroście o 0,08 pkt. proc. rdr.

Polsat z udziałem 12,82 proc. znalazł się na drugiej pozycji w grupie komercyjnej w lutym. Pierwsza należała do TVN, który miał 12,94 proc. wobec 13,34 proc. przed rokiem.

Trzecie miejsce w grupie komercyjnej 16-49 przypadło TVP1. Jej wynik w lutym spadł o 0,81 pkt. proc., do 7,17 proc. Natomiast na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (7,16 proc. wobec 7,39 proc.). (PAP)

gsu/ ana/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Wyjątkowa Wyprzedaż Forda. Hybrydowe SUVy już od 88 900 zł.
Wyjątkowa Wyprzedaż Forda. Hybrydowe SUVy już od 88 900 zł.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki