Polsat był liderem oglądalności w lutym. Średni dobowy udział tego kanału wzrósł o 0,19 pkt. proc. rdr i wyniósł 10,93 proc. - wynika z danych Nielsen AM przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Udział stacji wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 12,82 proc., po wzroście o 0,08 pkt. proc. rdr.
Polsat z udziałem 12,82 proc. znalazł się na drugiej pozycji w grupie komercyjnej w lutym. Pierwsza należała do TVN, który miał 12,94 proc. wobec 13,34 proc. przed rokiem.
Trzecie miejsce w grupie komercyjnej 16-49 przypadło TVP1. Jej wynik w lutym spadł o 0,81 pkt. proc., do 7,17 proc. Natomiast na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (7,16 proc. wobec 7,39 proc.). (PAP)
gsu/ ana/
Źródło:PAP Biznes






















































