Tydzien elektronicznego biznesu

Tydzien elektronicznego biznesu


W dniach 4-6 kwietnia, w Poznaniu, Warszawie i Nowym Sączu odbędzie się eXpanding week - ogólnopolski tydzień elektronicznego biznesu. Trzy polskie uczelnie ekonomiczne postanowiły działać razem w ramach organizacji tego przedsięwzięcia. Akademia Ekonomiczna, Szkoła Główna Handlowa oraz Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University staną się w tych dniach miejscem, gdzie studenci oraz przedsiębiorcy będą mieli możliwość zdobycia praktycznej wiedzy dotyczącej elektronicznego biznesu.

Inicjatorem imprezy jest SIFE eXpanding possibilities działająca przy Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - organizacja studencka, która za cel przyjęła sobie niwelację dysproporcji w wiedzy na temat wykorzystywania Internetu w polskim społeczeństwie.

W Warszawie eXpanding week organizuje Studenckie Koło Naukowe "New Economy" prowadzone przez Mirosława Smyka, w Nowym Sączu - SKN "Internet Commerce", organizator m.in konferencji "Net-Start". Na wykładach będzie można dowiedzieć się, jak zacząć w Internecie, jak zdobyć lojalność klienta, zrozumieć, na czym polega CRM, jak szukać pracy przez Sieć.

Przedstawione zostaną nowe koncepcje logistyczne, marketingowe, sposoby na efektywną działalność w Internecie . Znane polskie firmy internetowe (m.in. Weblab SA, Spedpol, przedstawiciele Allegro, Webtel, e-point, Hogart SA, Wirtualnej Polski, banku WBK, eKatalyst) podzielą się swoją wiedzą ze słuchaczami. Kadra dydaktyczna z trzech ośrodków akademickich ukaże zagadnienie według stosowania prawideł sztuki biznesu. Warsztaty(m.in. Rozwój eCommerce w Polsce Wirtualnej Polski, rozpoczęcie działalności w Internecie prowadzone przez Allegro) i dyskusje panelowe będą doskonałą okazją dla studentów zdobycia cennej wiedzy odnośnie wykorzystywania Internetu w przyszłej działalności, zaś dla przedsiębiorców będzie to możliwość uzyskania praktycznej wiedzy na temat działania w Sieci.

Patronat honorowy nad imprezą objęli prof. dr hab. Henryk Mruk (kierownik katedry Strategii Marketingowych AE w Poznaniu), oraz prof. dr hab. A. Sznajder, kierownik Instytutu Marketingu Międzynarodowego, Kolegium Gospodarki Światowej (SGH). Patronat medialny nad imprezą objął Puls Biznesu, Businessman, Głos Wielkopolski, TVP 3. Impreza włączona jest do programu obchodów Jubileuszu 75-lecia Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

+ SIFE
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne

Porównaj oferty

Sprawdź, które banki pożyczą pieniądze na najlepszych warunkach, i ile wyniesie miesięczna rata kredytu.

Znajdź najbardziej zyskowną lokatę bankową. Określ najważniejsze cechy, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty.