Awaria w Idea Banku

2020-05-29 12:50, akt.2020-05-29 15:15
publikacja
2020-05-29 12:50
aktualizacja
2020-05-29 15:15
Bankier.pl

Problemy z przelewami w Idea Banku zostały rozwiązane. Klienci nie mogli wykonać przelewu online z wymaganym potwierdzeniem za pomocą kodu SMS.

Na alert@bankier.pl otrzymaliśmy zgłoszenia o problemach z płatnościami elektronicznymi. Jedna z czytelniczek przesłała informację, ze nie mogła wysłać przelewu od godziny 7 rano.

Wiadaomość przesłana od Idea Banku z oficjalnego profilu banku na Facebooku / Facebook

- Za każdym razem (gdy próbuję wysłać przelew) wyskakuje komunikat "Wystąpił nieoczekiwany błąd. Proszę spróbować później. Komunikat błędu: 9b611df438c0da9d" - przeczytamy w wiadomości nadesłanej do redakcji Bankier.pl od jednej z czytelniczek. Na profilu facebookowym Idea Banku pojawiały się zgłoszenia dotyczące problemu z wysyłaniem przelewów.

- Informujemy, że występują obecnie problemy w potwierdzaniu operacji poprzez SMS, pracujemy nad usunięciem awarii. Przepraszamy za niedogodności i prosimy o chwilę cierpliwości - przeczytamy w wiadomości przesłanej od Idea Banku z oficjalnego profilu na Facebooku. To odpowiedź banku na pytanie dotyczące problemów z funkcjonowaniem przelewów online z wymaganym potwierdzeniem za pomocą kodu z wiadomości SMS.

- Potwierdzamy, że w dniu dzisiejszym występują problemy z potwierdzeniami transakcji za pomocą kodów SMS. Wszystkie operacje nie wymagające potwierdzenia kodem SMS przebiegają bez żadnych zakłóceń. O utrudnieniach powiadomiliśmy naszych Klientów poprzez media społecznościowe. Przyczyna problemów jest już znana. Prowadzimy prace naprawcze i zakładamy ich ukończenie jeszcze dzisiaj, jednak obecnie nie możemy podać dokładnej godziny usunięcia usterki - przeczytamy w komunikacie Idea Banku przesłanym do redakcji Bankier.pl.

Po godzinie 15 awaria w Idea Banku została usunięta, o czym poinformowało redakcję Bankier.pl biuro prasowe Idea Banku - Informujemy, że problemy z potwierdzeniami transakcji za pomocą kodów SMS zostały usunięte. Obecnie zlecenia są realizowane bez zakłóceń - możemy przeczytać w przesłanej wiadomości od banku.

Kliknij, żeby zgłosić problem z bankiem, pracodawcą lub inną ważną sprawę - zajmiemy się tym / Bankier.pl

DF


Źródło:
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (4)

dodaj komentarz
itsosad
Nie wiem co to za marketing, co publikuje informacje, ze nie radzą sobie z obsługa komputera i robią z tego reklamę.
puk puk w czółko
tergal
Dziś rano obniżyli oprocentowanie na oferowanych lokatach :)
tergal
To bank udzielający pożyczek dla małych firm.

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki