T-Mobile Polska ukarana przez UOKiK na kwotę ponad 4,5 mln zł

T-Mobile Polska bezprawnie poinformowała konsumentów o podwyższeniu abonamentu – stwierdził Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Operator został zobowiązany do wypłacenia klientom 65 zł rekompensaty usuwającej skutki naruszenia zbiorowych interesów konsumentów. Ponadto, na przedsiębiorcę została nałożona kara pieniężna.

Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska
Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska (fot. Marek Wiśniewski / Puls Biznesu)

Postępowanie przeciwko T-Mobile Polska zostało wszczęte w listopadzie 2014 roku po zawiadomieniach od konsumentów oraz na podstawie publikacji medialnych. Wątpliwości klientów operatora wzbudziło podwyższenie wysokości abonamentu o 5 zł. Konsument mógł się zgodzić na nowe warunki, zrezygnować z usług, albo skorzystać z nowej oferty proponowanej przez przedsiębiorcę.

Operator naruszył interesy klientów

Urząd ustalił, że operator T-Mobile Polska naruszył zbiorowe interesy konsumentów, zmieniając bezpodstawnie wysokość abonamentu i informując o tym klientów. Zdaniem UOKiK, treść zawartych z abonentami umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych nie dawała podstawy do dokonania takiej zmiany, gdyż nie zawierały stosownej klauzuli modyfikacyjnej. W ten sposób operator wprowadził klientów w błąd. Ponadto, jednostronna zmiana warunków umowy naruszała dobre obyczaje, gdyż dotyczyła istotnych jej elementów.

- UOKiK zdecydował o nałożeniu na operatora obowiązku wypłaty konsumentom rekompensaty finansowej jako środka usunięcia skutków naruszenia adekwatnego do stwierdzonego bezprawnego działania przedsiębiorcy – powiedział Łukasz Wroński, Zastępca Dyrektora Departamentu Ochrony Interesów Konsumentów. W dacie wydania decyzji trwają bowiem ekonomiczne i pozaekonomiczne skutki stosowanej przez T-Mobile Polska nieuczciwej praktyki rynkowej, gdyż każdy konsument dotknięty bezprawnym działaniem przedsiębiorcy podjął określoną decyzję rynkową: pozostał stroną umowy z operatorem i uiszcza wyższą opłatę abonamentową albo rozwiązał umowę z operatorem i zawarł nową umowę z innym dostawcą usług na odmiennych warunkach albo skorzystał z nowej oferty zaproponowanej przez operatora – dodaje Wroński. W związku z tym, wyłącznie na skutek zakwestionowanych działań T-Mobile Polska, konsumentom została odebrana możliwość korzystania z usług telekomunikacyjnych świadczonych przez operatora na warunkach jakie przewidywała zawarta umowa – zauważył Wroński.

T-Mobile odda klientom po 65 zł

T-Mobile Polska musi usunąć skutki niekorzystnej dla abonentów praktyki: każdy konsument, który dostał informację o jednostronnej zmianie wysokości abonamentu, powinien otrzymać 65 zł rekompensaty. Metoda obliczenia rekompensaty opiera się na danych zastrzeżonych przez T-Mobile Polska jako tajemnica przedsiębiorstwa i została szczegółowo opisana w decyzji.

Operator opublikuje również decyzję Prezesa Urzędu na stronie internetowej. Ponadto, na przedsiębiorcę Prezes UOKiK nałożył karę ponad 4,5 mln zł (4 501 666 zł).

Rozstrzygnięcie UOKiK nie jest ostateczne, przysługuje od niego odwołanie do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Stanowisko T-Mobile Polska w sprawie decyzji UOKiK

Interpretacja prawa przedstawiona przez UOKiK w decyzji nie znajduje oparcia w przepisach prawa unijnego, krajowego oraz w stałej praktyce urzędów czy operatorów telekomunikacyjnych i odwołamy się od niej do sądu. Wprowadzając zmiany spełniliśmy wszystkie warunki wymagane Prawem Telekomunikacyjnym, co potwierdzają ekspertyzy wybitnych prawników. Również Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej prezentował stanowisko popierające naszą interpretację. Co więcej, informacja o takim sposobie wprowadzania zmian była zamieszczona przez sam UOKiK na stronach internetowych urzędu. Wskazywano jedynie na konieczność odpowiedniego poinformowania abonentów i udostepnienia im możliwości rozwiązania umowy bez ponoszenia dodatkowych kosztów – oba warunki zostały przez nas spełnione.

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 ~Stefan

Podwyżkę abonmentu wykorzytałem jako pretekst jenostronnego złamania umowy i ją wypowiedziałem,w efekcie czego nałożono na mnie karę 380,-, od której odwołałem się do UKE, co spowodowało,że T mobile przeprosiła mnie i anulowała karę

! Odpowiedz
3 2 ~roz

Nie rozumiem, przecież każdy tak robi. Mieli podnieść abonament bez poinformowania?

! Odpowiedz
0 2 ~autor

wróć do Faktu jak nadal nei rozumiesz. Nieopatrznie zapędziłeś się na bankiera

! Odpowiedz
0 0 ~bankier odpowiada ~autor

No właśnie. Szkoda że UOKIK tak aktywnie nie działa w branży bankowej, bo niektórym bankom (np. mBankowi) też należała by się podobna kara.

! Odpowiedz
0 0 ~kkola

Niestety nie poinformowali o tym klientów w sposób prawidłowy, czyli list polecony z wyraźną informacją o zmianie przez operatora warunków umowy i możliwościach rozwiązania umowy przez klienta w określonym terminie. Właściwie postawili klientów przed faktem dokonanym.
Zaprezentowane powyżej stanowisko T-mobile jest kłamliwe (ćwierćprawda).

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
4 1 ~jaroslaw

przecież oni mają na pewno bardzo dobrych prawników, więc raczej jest to nie mozliwe żeby zrobili taki bład

! Odpowiedz
0 1 ~kkola

Własnie dlatego, że mają dobrych prawników ta sprawa toczyła się tak długo. Właśnie dlatego, ze mają dobrych prawników zrobili to w białych rękawiczkach, w których jednak była dziura. UOIK to wykazał. Nie dopełnili wszystkich obowiązków wynikających z Prawa Telekomunikacyjnego. A z klientów kasę ściagali.

! Odpowiedz
3 1 ~Kasia1527

Wyrok jeszcze jest nieprawomocny więc na pewno tmobile będzie się odwoływać.

! Odpowiedz
0 8 ~brak

A do kiedy termin wpłaty tej kary? Nie uwierzę dopóki nie zapłacą.

! Odpowiedz
0 8 ~a5

T-mobile jest najgorszą siecią.
Za rozmowy zagraniczne -za sekundę wybieranego numeru / sygnału/ naliczają minutę rozmowę .

! Odpowiedz
2 11 ~efff

bok w t mobile mnie wkur..wia, nigdy nie mozna nic zalatwic ... nalezalo im sie

! Odpowiedz
1 4 ~Kros

już dawno uciekłem od nich i nie tylko dla mnie najlepsza jest Lyca...bile, cała reszta to kompromis

! Odpowiedz
7 12 ~wolnyPolak

sawicki to zwykła szmata ! je,ać niemców !!!

! Odpowiedz
1 18 ~icuś

Pamiętam to ich chamskie zagranie i to w środku sezonu urlopowego z terminem 2 tygodnie na rezygnację. Jak dostałem powiadomienie, to najpierw myślałem że to jakiś żart. W placówce T-Mobile wyleczyli mnie z wątpliwości i tego samego dnia rozwiązałem z nimi umowę. Po 30 minutach miałem nową umowę u innego operatora, co śmieszniejsze, tańsza od T-mobile o jakieś 30%. Do dziś z niej korzystam. A T-mobile chciał mnie naciąć na 20 zł miesięcznie (4 numery komórkowe, stacjonarny i internet), a stracili na mnie prawie 200 zł miesięcznie. A ja zacząłem płacić rachunki o 70 zł tańsze (przez 6 miesięcy nawet 100 zł tańsze). Przeniesienie numeru trwało jednak prawie 2 miesiące, bo taki regulamin miał T-mobile.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 8 ~pa

I właśnie tak należy postępować. Gdyby działało w ten sposób więcej ludzi, zamiast machać ręką, to tego rodzaju zagrywki ze stron operatorów czy innych banków przeszłyby do historii.

! Odpowiedz
20 6 ~wiernyklient

to by nie mówić, nie zmienie tmobile na żadną inną sieć. odkąd u nich jestem wszystko zaczeło sie układać po perypetiach u konkurencji

! Odpowiedz
4 8 ~biz

sklep online T-mobile obsługuje tylko Polaków, jesli jesteś cudzoziemcem nie załatwisz nic przez stronę internetową bo nie masz dowodu osobistego. T-mobile jawnie dyskryminuje obcokrajowców prowadzących firmy w polsce!

! Odpowiedz
6 5 ~PL-ak

i bardzo dobrze! dziękuje za tą informacje, bardzo duży + dla T-MOBILE!

! Odpowiedz
2 4 ~karoli_na

Jeszcze wyrok jest nieprawomocny więc naprwno Tmobile będzie się odwoływać :)

! Odpowiedz
2 19 ~erererer

no proszę, oni też korzystają z agencji które słyną z urabiania ciemnego ludu :D

rozwińcie sobie komentarze, najpierw sami niezadowoleni z usług oszustów z głosami wsparcia a potem nagle same komentarze z poparciem dla oszustów i masywne minusowanie oszukanych polaków że niby sami sobie winni

jeszcze myślący ludzie patrzcie uważnie co się dzieje na waszych oczach i nie zważajcie że zaraz będe miał -20 łapek w dół bo to agencje od socjotechniki właśnie wkroczyły do korygowania wizerunku...
teraz bez nich ani rusz, czy to w polityce czy w biznesie...

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
2 15 ~dddfg

perfidnei oszukali mnie i niech nei kombinuja, kazdemu klientowi , ktoremu naliczali dodatkowo kase nalezy wieksza rekompensata!

! Odpowiedz
14 5 ~filip

bez przesady... to sprawa z przed jaki się nie mylę około 2 lat, a dopiero dzisiaj kara została przyznana. poczekajmy jak się sprawa rozwinie i wyrok będzie prawomocny i nie ma co wysnuwać pochopnych wniosków na temat Tmobile, które z tego co wiem poinformowało klientów o tych zmianach ;)

! Odpowiedz
8 2 ~wierny-klient

zobaczymy.. ale co by nie było nie zamierzam zmieniać operatora i zostaję w Tmobile. ta cała reszta sieci to jakieś nieporozumienie, a tu przynajmniej od kilku lat wszystko jest jak należy

! Odpowiedz
1 3 ~zszokowana

A to już jest potwierdzone? Pewnie się odwołają :)

! Odpowiedz
15 5 ~bob

i niech się odwołują, bo UKOKiK przesadził. Ja jestem wierny Tmobile od dawna i nie wierze w tą całą akcję.

! Odpowiedz
14 5 ~paweł

Ja uważam, że sąd przyzna rację Tmobile, bo z tym UKOKiK-iem to nigdy nie wiadomo... Tmobile na pewno ma dobrych prawników i nic nie zadziało się niezgodnie z prawem. Ja osobiście wszystkie firmowe numery w Tmobile i nigdy nie doświadczyłem niczego co mogłoby mnie niepokoić, a wręcz przeciwnie - wszystkie sprawy załatwiam z nimi bezproblemowo.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
13 4 ~kramer

ja też jestem za Tmobile, bo to jedyna sieć z którą nie mam problemów

! Odpowiedz
0 3 ~wokanda odpowiada ~kramer

T-mobile ma dobrych prawników? Chyba dawno w Sądzie Pracy nie byłeś :)

! Odpowiedz
1 2 ~polak_katolik odpowiada ~kramer

Wylizane do zcysta. Zawsze lubisz wchodzicw odbyt sodomito?

! Odpowiedz
1 2 ~temobile_demobile odpowiada ~kramer

kogo obchodzi opinia takiego szmaciarza i frajera? Pomyślałeś może o tym?

! Odpowiedz
5 11 ~erererer

no nareszcie, miło wiedzieć że jest jeszcze ktoś kto próbuje ukręcić nosa tym oszustom, jednak prawdziwa bitwa dopiero się zaczyna

wiecie jak należy poprawnie rozumować komentarz korporacji w podobnych sytuacjach?

"spełniliśmy wszystkie warunki, by nasza próba oszustwa i wyłudzenia pieniędzy od klientów była z prawnego punktu widzenia legalna, co potwierdzają ekspertyzy wybitnych prawników, w związku z tym nie oddamy pieniędzy które ukradliśmy i co nam państwo zrobicie? Będziemy się odwoływać"

tak więc czekajcie na drugą odsłonę bo jeszcze nie wiadomo kto wygra ale oszust w Polsce jest zazwyczaj na wygranej pozycji więc nie głosiłbym zwycięstwa zbyt wcześnie

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
3 21 ~oszukany

jeszcze niech ich dopadną za przedstawianie innych warunków przez telefon ,a przysyłaniem innych ukrytych w zawikłanej umowie.Miałem płacić 18 mies. za sprzęt razem z abonamentem,a później sam abonament(według ustaleń z konsultantem8).Przysłali umowę ,w której nigdzie nie ma kwoty abonamentu, tylko harmonogram spłat sprzętu, a później żadnych danych.Po 18 mies. przychodzi rachunek o.k. bez raty,ale kolejne w takiej wysokości jak z ratą i to się nazywa teraz abonament.Nagrania "dla dobra klienta" strzegą jak przepisu coca-coli.Dla zastraszenia przysłali na dodatek informację,że zgłoszą mnie do rejestru dłużników jeśli nie spłacę jakiejś niby zaległej kwoty,na którą to nigdy nie wystawili mi polecenia zapłaty. Na razie walczę ze straconej pozycji ale dzisiejsza decyzja UOKiK przywróciła mi wiarę w sprawiedliwość w tym kraju.NIECH SK...SYNY NIE MYŚLĄ ,ŻE SĄ BEZKARNI FASZYŚCI PIER.....!!!!

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 1 ~jo44

cały ten split billing jest prawnie wątpliwy, i podatkowo...no ale nie ma mocnych . Na podstawie pojedynczych przesłanek, bez zrozumienia mechanizmu nie do obalenia, wpływów do budżetu z tego nie będzie ...

! Odpowiedz
4 18 ~johan

po co chodzicie do niemieckich firm w Polsce? Gorsze produkty niż dla Niemców, a ceny wyższe.A jakość jak pokazuje przykład VW gorsza od koreańczyków.

! Odpowiedz
1 8 ~wkurny

masz całkowitą rację ,tylko jak zawierałem umowę to była polska ERA,a później nie bardzo miałem coś do gadania.Pozdrawiam

! Odpowiedz
17 5 ~BADYL

jejku ludzie kazdy mogl zrezygnowac jak komus cos nie pasowalo, tmobile na pewno bedzie sie odwolywac

! Odpowiedz
4 2 ~king

to prawda ze Tmobile informowało Klientów o zmianach, wiec można było się po prostu na nie niezgodzić, a nie teraz się denerwować niewiadomo o co

! Odpowiedz
0 24 ~klara

jakim prawem lokalne władze mają czelność karać niemiecka firmę kantującą tubylców? Nie dziwię się, że towarzysze komisarze z Elzbietą Sorry na czele będą nas karać. Jak mozna było wybrać partię, która nie podoba się neofaszystom?

! Odpowiedz
2 22 ~lili

spadajcie z T-mobile mowie Wam ...

! Odpowiedz
2 19 ~erw

Wypowiadać umowy z niemieckim T-mobilem przenosić się do Plusa i ewentualnie Orange (49% Polski)

! Odpowiedz
6 2 ~king

proszę Cieee.... co to za pomysł? ja mam telefon w Tmobile od zawsze, a wcześniej byłem w Erze i nie mam na co narzekać. Wszystko działa jak należy a do tego Obłsuga Klienta zawsze służyła mi należytą pomocą.

! Odpowiedz
0 4 ~zorro

Ciekawe kiedy z urzędu będą sprawdzać ofertę z reklam TV?
Najlepiej, żeby sama się weryfikowała - zobowiązać do prezentowania liczby aktualnych reklamacji/spraw sądowych - w szczególności dotyczących tego zachwalanego produktu.
Najlepiej, żeby to pokazać wyraźnie w TV.

! Odpowiedz
14 4 ~wawrek

jakos nie chce mi sie wierzyc bo jestem klientem tmobile i zawsze wszystko bylo ok. na pewno znajdzie sie jakies wytlumaczenie dla zaistnialej sytuacji

! Odpowiedz
17 4 ~ktoś

a ja uwazam, ze sa w porzadku, wytłumaczą sie, nie pozwolili by sobie ta taka wpadke.

! Odpowiedz
1 1 ~wawa

co za bzdury wypisyjesz

! Odpowiedz
12 5 ~ewka odpowiada ~wawa

~wawa a przeczytałeś w ogóle stanowisko Tmobile w tej sprawie?
ja w Tmobile jestem kilknaście ładnych lat i wszystko gra, nie wierze w to co tu wypisujecie

! Odpowiedz
1 13 ~ufoludek odpowiada ~ewka

Ewunia, to ciekawe, bo T-mobile jest na rynku zaledwie od kilku lat.

! Odpowiedz
6 3 ~ewka odpowiada ~ufoludek

ufoludek, byłam w erze, jestem w tmobile i nie mam na co narzekać... nie pamiętam dokładnie kiedy nastąpiła zmiana, sądzę, że to w tym przypadku nie jest kluczowe

! Odpowiedz
3 10 ~ufoludek odpowiada ~ewka

Ja też byłem wieloletnim klientem Ery, a teraz T-mobile i powiem Ci jedno - tak kreatywnej księgowości, takich naciągnięć w opłatach i tak niejasnych naliczeń w ŻYCIU nie widziałem. Co miesiąc nie jestem w stanie dojść co oznaczają poszczególne pozycje w fakturze i co miesiąc opłata jest inna - różnice nawet groszowe, ale w skali kilkunastu milionów klientów? Duże kwoty dla firmy.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
6 2 ~rumuneczka odpowiada ~ewka

Ewka, otóż to, ja jestem w tmobile od samego początku i żadnych problemów dotychczas nie było. Przestańcie siać histerię tylko tak jak ewka wspominała zerknijcie na oficjalne stanowisko t-mobile.

! Odpowiedz
0 2 ~JanKS odpowiada ~ufoludek

To masz słabe rozeznanie, bo w 2000 r. ten operator był na rynku już od kilku lat tylko pod inną nazwą (marka ERA GSM, spółka Polska Telefonia Cyfrowa), ale zmiana nazwy nie zmienia faktu istnienia i świadczenia usług.

! Odpowiedz
3 17 ~tas

najwyższy czas przeciwstawić się niemieckiej bezczelności. Przez 10 lat byłem abonentem ERY a od paru lat jestem w T-Mobile i mam coraz gorsze zdanie o tym operatorze. A bieżące wypowiedzi niemieckich polityków pokazują ich arogancje, bute i bezczelność. Oni traktują polaków jak podwładnych. Dlatego już za 4 miesiące dostaną wypowiedzenie i nie zobaczą ani jednej mojej złotówki więcej :)

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
2 2 ~der

ja niby już zmieniłem na innego, ale co to za zmiana, to samo co wszędzie

! Odpowiedz
2 1 ~wkurny

100% zgadzam się z kolegą ufoludkiem i tobą tas.Po przejęciu przez szajs-mobile nawet zasięg poza jest o połowę gorszy.Pieprzone szwaby uznały ,że jak dla zacofanych Polaczków to i tak styka.

! Odpowiedz
2 10 ~misslil

Złodzieje Niemcy paskudna, najgorsza siec nie mam juz znajomych ktorzy z tego korzystaja wszyscy przeszli na play albo plus

! Odpowiedz
8 3 ~ikkki

rózne rzeczy się dzieją z uokik wiec nie ma co histeryzowac, ja lubie TMobile i na pewno zostane, bo zawsze byly dobre oferty

! Odpowiedz
6 3 ~bolid

zgadza się w 100% te wszystkie negatywy są znacznie przesadzone... cała moja rodzina ma Tmobile i nikt nie narzeka

! Odpowiedz
5 3 ~Chef odpowiada ~bolid

U mnie też wszyscy w T-mobile i jest ok. A co do firmy, to wiadomo już, że będzie się odwoływać, więc poczekajmy na prawomocną decyzję sądu. Moim zdaniem tak duża firma nie pozwoliłaby sobie na taki błąd. Poczekajmy, a wtedy zobaczymy...

! Odpowiedz
1 10 ~df

czyli prawo niemieckie juz jestnad prawem w Polsce????? donalt juz to zalatwil?

! Odpowiedz
1 18 ~zorro

Za PO I PSL różne cuda się działy. Liberalna polityka sprzyjajaca zachodnim korporacjiom trącała zdradą interesy narodowego i kasy państwa!

! Odpowiedz
3 2 ~noo

za malo daja

! Odpowiedz
29 5 ~Zima

Jestem klientem od 5 lat i to jest naprawdę dobry operator. Mam zawsze zasięg i mam w nosie czy jest to 5 więcej. Zawsze jak zadzwonię na BOK to dostanę jakiś fajny upust. A Ci co tutaj maja problemy to pewnie FV nie poplacone.

! Odpowiedz
2 7 ~peter

Co tak późno, premii nie dostaniesz.

! Odpowiedz
1 5 ~misslil

dobrze ze chociaz Ty im przebaczasz i nie chcesz tej kasy :)

! Odpowiedz
2 6 ~szukampracy

ile płacą za komentarz?

! Odpowiedz
3 1 ~virgin_mobile

ja jestem klientem byłym T-Mobile z tej akcji 5 PLN. Ciekawe czy też dostanę 65 PLNów od każdego abonamentu.

PS. Nadal korzystam jeśli chcę z nadajników T-Mobile i Orange - przeniosłem numer do Virgin Mobile. To był strzał w 10tkę. Zaoszczędziłem sporo, chociaż wtedy płąciłem 20 pln za abonament/100min w abonamencie. A teraz we #freemium dostaję 30 min darmowych i mogę więcej dokupić za pół darmo.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
1 1 ~wkurny

popłacone ,popłacone.Mówisz ,że dzwonisz na BOK - chyba tylko w porze jak Twój nick .Próbowałeś/aś dodzwonić się latem ? Życzę powodzenia.

! Odpowiedz
1 2 ~ulrich_von_kniprode

Fajna to może być zupa pomidorowa a w nosie to możesz mieć muchy albo babole stara jędzo naganiaczko

! Odpowiedz
2 18 ~Kopernik

Maj 2014 wyższy obonament o 5 pln co prawda wysepilem 6 miesięcy zniżki , ale problem pozostał . Jesli umowa była na dana kwotę to śluz , a nie doliczenie dodatkowych kosztów . 24•5=120 wiecej dla każdego . Tępić Niemca :)))

! Odpowiedz
2 19 ~Marta

Jak zazwyczaj T-Mobile kombinuje z podwyzkami, gdzie reszta operatorow nadal obniza. Niemiecka bezczelnosc i chciwosc, chociaz zwrot z biznesu maja bardzo dobry, to jednak ciagle malo. Ja zmienilam na Virgin, nie do pobicia w tej chwili.

! Odpowiedz
2 5 ~mng

Czy aktualnie ktoś ma podobny problem z tym operatorem?

Miałem abonament 50zł, a od jakiegoś czasu płacę min. 55zł...

! Odpowiedz
0 15 ~klient

UOKIK powinien się wziąć za to co się dzieje w zakresie SMSów Premium. Uruchamianie płątnych subskrybcji bez wyrażania na to zgody, bez potwierdzenia jakimkolwiek smsem czy PINem.. Wyłączajcie tą usługę w pierwszej kolejności, domyślnie jest czesto uruchomiona

! Odpowiedz
0 3 ~szerszen

Tak wlasnie mialem. Prawie 100 pln za jakies smsy erotyczne, ze niby zamowilem subskrypcje smsow erotycznych. Jaka paranoja. Nigdy mnie nie interesowaly tego typu glupoty. Jak mam ochote na seks to sobie bzykam jak maly szerszen. Operator w koncu zwrocil kase chociaz nie przyznal sie do winy. Chyba licza na frajerow co zaplaca i nie beda wnikac. A to podobno jakies oszustwo. Wystarczy kliknac na jakiegos linka bo ta usluga premium ma dziury w zabezpieczeniach. I jest domyslnie wlaczana.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
2 5 ~TvVectra

To samo robi Telewizja Vectra!mam nadzieje ze tez dostanie kare. Wysyłają mailem informacje o podwyżkach.

! Odpowiedz
0 14 ~ppp

upc wyciągnęło z tego wnioski i najpierw wprowadziło zmiany w regulaminie. Teraz będą co rok podnosić ceny bez jakichkolwiek powodów. Jak tylko podniosą mi abonament od razu składam wypowiedzenie, będę płacił więcej ale nie im.

! Odpowiedz
0 9 ~seba

Tylko ?

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne