SMB pozyskuje nowych członków i tworzy grupę e-commerce

Do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego przystąpili najwięksi gracze rynku handlu online: Agito, Allegro pl. (QXL), eBay, EMPIK, Fly.pl, Google, Merlin.pl oraz Wakacje.pl.
W związku z tym została stworzona grupa robocza – już szósta w SMB - „E-commerce”, której głównym zadaniem jest wytyczanie standardów i zapewnianie bezpieczeństwa handlu on-line. Na czele grupy roboczej stanął Adam Kwaśniewski z Google Polska.

„Powstanie grupy roboczej e-commerce w ramach SMB to powód do zadowolenia z co najmniej trzech powodów” – mówi Adam Kwaśniewski. „Po pierwsze - na przekór przysłowiu "gdzie dwóch Polaków tam cztery punkty widzenia" kluczowi gracze na rynku wypracowali wspólne cele, których realizację zdecydowali się powierzyć organizacji branżowej. Po drugie - że inicjatywa realizowana będzie w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego - organizacji, której poprzez swój autorytet i doświadczenie z dotychczasowych dokonań stanowi idealnego partnera do realizacji tych celów. Po trzecie zaś - to dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy kupują bądź zamierzają dokonywać zakupów za pośrednictwem internetu. Chcemy, aby internet kojarzył się nie tylko z wygodą transakcji, ale także z jej bezpieczeństwem i zaufaniem do wiarygodnych partnerów” – wyjaśnia Adam Kwaśniewski.

Grupa „E-commerce” zamierza skupić się na komunikacji z trzema grupami docelowymi, które są istotne dla jej członków. Podmioty e-commerce i wszyscy zainteresowani rozwojem rynku handlu elektronicznego, obecni użytkownicy internetu dokonujący zakupów w sieci oraz potencjalni użytkownicy internetu. Tych ostatnich grupa zamierza przekonać przede wszystkim do korzystania z zakupów przez internet.

„Powstanie grupy E-Commerce w strukturach SMB doskonale wpisuje się w szeroką definicję tego czym zajmuje się nasze stowarzyszenie - marketingu zintegrowanego” – mówi Leszek Konkel, prezes Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. „Wraz z rozwojem nowych technologii zmianie ulega sposób komunikacji z konsumentami, natomiast podstawowe idee marketingu bezpośredniego nie zmieniają się. Wciąż dostarczamy najbardziej dopasowaną ofertę w najlepszym czasie, używając nowoczesnych mediów. Osobiście bardzo cieszę się z tego, że nasze Stowarzyszenie może powitać w swoim gronie tak znamienitych i ważnych nowych członków" – dodaje Leszek Konkel.

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego / www.prnews.pl
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne

Wskaźniki makroekonomiczne

Inflacja rdr 4,4% I 2020
PKB rdr 3,1% IV kw. 2019
Stopa bezrobocia 5,5% I 2020
Przeciętne wynagrodzenie 5 604,25 zł XII 2019
Produkcja przemysłowa rdr 3,8% XII 2019

Znajdź profil