Ruszyła nowa kampania reklamowa konta osobistego w Alior Banku

Pod hasłem „Za pewne rzeczy nie powinieneś płacić” wystartowała kampania reklamowa, promującą konta osobiste Alior Banku. Ich użytkownicy nie ponoszą opłat za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie, przelewy internetowe oraz prowadzenie konta. Dodatkowo dzięki porównywarce „KONTrola” (http://kontrola.aliorbank.pl), każdy może sprawdzić, ile zyska otwierając konto w Alior Banku.  
W odpowiedzi na podnoszenie przez inne banki opłat za prowadzenie kont oraz wypłaty z bankomatów Alior Bank przygotował kampanię reklamową konta z lokatą nocną. Osoby, które zdecydują się skorzystać  z oferty Alior Banku, nie będą ponosić kosztów z tytułu prowadzenia konta czy przelewów internetowych. Dodatkowo karta płatnicza umożliwia dokonywanie bezpłatnych wypłat ze wszystkich bankomatów  w Polsce i na całym świecie. Miesięczny koszt karty to 3 zł. Natomiast dzięki lokacie nocnej, połowa zgromadzonych na koncie środków zarabia 6,5% w skali roku. 

Na dedykowanej stronie internetowej (http://kontrola.aliorbank.pl) oprócz informacji dotyczącej produktu, znajduje się zaawansowana i przyjazna użytkownikom porównywarka - „KONTrola”. Każdy, kto odwiedzi tę stronę, będzie mógł wybrać bank i typ konta, z którego obecnie korzysta, a także określić sposób korzystania z niego (podać liczbę wypłat z bankomatów, przelewów, płatności bezgotówkowe, czy średnie saldo). Aplikacja dokona obliczeń kosztów użytkowania konta oraz zysków z odsetek i wyświetli informację, ile użytkownik mógłby zyskać, gdyby na tych samych zasadach korzystał z konta osobistego z lokatą nocną w Alior Banku. 

Wiodącym medium trwającej kampanii jest telewizja, wsparta działaniami w Internecie oraz taktyczną kampanią w prasie i w radiu. Spoty reklamowe zostaną wyemitowane w stacjach: TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TVP Info, TVN7, TV4 oraz na kanałach tematycznych takich jak m.in.: TVN Turbo, National Geographic, Planete, Discovery. 

Do porównywarki kont osobistych będą prowadziły bannery reklamowe, emitowane na największych polskich portalach, masowe e-mailingi oraz boxy reklamowe w wyszukiwarce Google. Działania promocyjne w prasie i w radiu zostaną przeprowadzone także w mediach regionalnych. Dodatkowo Alior Bank oznakował witryny oddziałów, a przed placówkami stanęły zewnętrzne standy z reklamą kont osobistych.

Kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa PZL.Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MAXUS. Porównywarka internetowa została przygotowana we współpracy z agencją interaktywną Artegence, która przygotowała także kampanię w Internecie.

/ Alior Bank
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
WIG 1,60% 48 663,29
2020-05-27 14:46:01
WIG20 1,53% 1 735,94
2020-05-27 15:01:45
WIG30 1,48% 2 003,87
2020-05-27 15:01:00
MWIG40 1,18% 3 420,79
2020-05-27 14:46:45
DAX 1,69% 11 698,55
2020-05-27 14:54:00
NASDAQ 0,17% 9 340,22
2020-05-26 22:03:00
SP500 1,23% 2 991,77
2020-05-26 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.