REKLAMA

Ruszyła kampania kredytu hipotecznego "Własny Kąt" PKO Banku Polskiego

2009-11-12 08:50
publikacja
2009-11-12 08:50
W PKO Banku Polskim do 15 grudnia 2009 r. trwa kampania promocyjna kredytu hipotecznego WŁASNY KĄT. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Na 100% najpopularniejszy kredyt hipoteczny w Polsce”

Reklama TV, nawiązuje w humorystyczny sposób, do powszechnych potrzeb młodych aby znaleźć się na swoim, mieć swój „własny kąt”.


W kampanii podkreślane są szczególne atuty oferty PKO Banku Polskiego:

  • możliwość sfinansowania do 100% wartości nieruchomości
  • brak prowizji za udzielenie kredytu przy zakupie ubezpieczenia od ryzyka utraty pracy.

Kampania ma charakter multimedialny i wykorzystuje takie kanały komunikacji, jak::

  • telewizję – spoty reklamowe emitowane są w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TV4,  TVN7, TVN24 oraz w Discovery Channel.
  • prasę – ogłoszenia prasowe zamieszczane są w dziennikach ogólnopolskich (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Gazeta Prawna, Fakt, Super Express).
  • internet – na portalach Onet, Wirtualna Polska, Gazeta, Interia, w serwisie społecznościowym Nasza Klasa, komunikatorze Gadu-Gadu oraz z wykorzystaniem pakietów kontekstowych na serwisach Behavia, Adnet, ARBOmedia, BIZONmedia, IDMnet, Glossy Media, Otodom, Domiporta, o2, TVN24 i innych.

W promocji wykorzystywane są także plakaty i ulotki w oddziałach banku.

Kampania „Na 100% najpopularniejszy kredyt w Polsce” przygotowana została przez następujące agencje:
Scholz&Friends (kampania TV),
ALINEA (prasa i BTL),
ZenithOptimedia Group (zakup mediów),
HYPERmedia (Internet).



/ PKO BP
Źródło:
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki