REKLAMA

Rusza wspólna kampania przypominająca o abonamencie za publiczne media

2004-12-17 10:09
publikacja
2004-12-17 10:09
Polskie Radio i Telewizja Polska rozpoczynają wspólną kampanię informacyjną, poświęconą sprawom abonamentu radiowo-telewizyjnego. Ma ona przypomnieć słuchaczom i widzom, że dzięki wpływom z abonamentu mogą w publicznych mediach zobaczyć i usłyszeć szczególnie wartościowe programy.

Dyrektor programu pierwszego Polskiego Radia Stanisław Jędrzejewski powiedział, że w kampanii chodzi o podkreślenie różnicy pomiędzy komercyjnymi a publicznymi mediami. "Ludzie chcą słuchać słuchowisk radiowych, reportaży, muzyki poważnej, koncertów na żywo. Stacjom komercyjnym to się nie opłaca" - powiedział Jędrzejewski.

Kampania ma na celu przypomnienie, że płacąc abonament finansujemy swoje ulubione programy w mediach publicznych.

Źródło:IAR
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki