Rozbudowany HaloŚląski

Aktualnie HaloŚląski umożliwia: realizowanie przelewów pomiędzy rachunkami własnymi w Banku Śląskim (np. z rachunku osobistego na TPO) oraz do ZUS, dokonywanie wpłat na inne rachunki w Banku Śląskim lub w innych bankach (np. płatności za czynsz, energię, gaz), dostęp do aktualnych informacji o stanie salda na rachunkach osobistych, oszczędnościowych, depozytowych i kredytowych, sprawdzenie historii rachunku oraz szybkie zastrzeganie kart płatniczych wydanych przez Bank Śląski. Klient może również złożyć zamówienie na personalizowane druki polecenia przelewu. Głównym zabezpieczeniem dostępu do informacji o rachunkach jest pięciocyfrowy numer Klienta oraz pięciocyfrowy indywidualny numer identyfikacyjny (PIN kod), który można w każdej chwili zmienić za pomocą HaloŚląskiego. HaloŚląski jest dostępny 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę. Z usługi tej można skorzystać, łącząc się ze wszystkich typów aparatów telefonicznych. Zarówno tych starszych, działających w systemie impulsowym, jak i nowszych, działających w systemie tonowym. Specjalny numer (+ 48 32) 205 44 43 umożliwia również połączenie się z serwisem za pośrednictwem telefonów komórkowych oraz łączenie się z zagranicy.
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne