Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
| KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
| Raport bieżący nr | 62 | / | 2020 | |||||||||
| Data sporządzenia: | 2020-12-01 | |||||||||||
| Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
| PunkPirates S.A. | ||||||||||||
| Temat | ||||||||||||
| Ustalenie z Pico Interactive, Inc. premiery gry „Escape Room VR: Stories” na dzień 10 grudnia 2020 roku na rynkach azjatyckich | ||||||||||||
| Podstawa prawna | ||||||||||||
| Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne. | ||||||||||||
| Treść raportu: | ||||||||||||
| Zarząd PunkPirates S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: „Emitent”) informuje, że data wprowadzenia do sprzedaży gry „Escape Room VR: Stories” (dalej: "Gra") na urządzenia wirtualnej rzeczywistości (dalej: “VR”) Pico Neo 2 została ustalona na dzień 10 grudnia 2020 roku. Pico Neo 2 to samodzielne urządzenia wirtualnej rzeczywistości skierowane głównie dla użytkowników na rynku azjatyckim, głównie chińskim. Portowanie zostało przeprowadzone na podstawie umowy z Pico Interactive, Inc., o której Emitent informował w raporcie bieżącym nr 41/2020 z dnia 12 sierpnia 2020 roku. W zamian za udział w przychodzie wszystkie koszty związane z produkcją Gry, wprowadzeniem jej do dystrybucji, tłumaczeniem na język chiński, japoński i koreański zostały poniesione przez Pico Interactive. Gra Escape Room VR: Stories to pierwszoosobowa gra polegająca na wydostaniu się z zamkniętych pokoi pełnych zagadek. Lokalizacje posiadają mnóstwo obiektów, z którymi gracz może wchodzić w interakcje. Gra opowiada o trzech historiach, które łączą się w jedną całość. Prezentowany wirtualny świat w grze Escape Room VR: Stories jest bardzo realistyczny, interaktywny i szczegółowy, tak aby dostarczyć graczom jak najwyższego poziomu immersji. Pico Interactive, Inc. jest producentem samodzielnych urządzeń VR skierowanych głównie dla użytkowników na rynku azjatyckim. Samodzielne urządzenia VR w 2019 r. wg szacunków Statista stanowiły ok. 50% globalnego wolumenu sprzedaży wszystkich urządzeń VR i były najpopularniejszą na świecie platformą sprzętową tego typu. Emitent ponadto informuje, że w grudniu br. wprowadzona zostanie znacząca aktualizacja gry Escape Room: Stories na platformie Oculus Store oraz Steam m.in. poprzez lokalizację na język chiński, japoński i koreański. W I kwartale 2021 roku Gra zostanie udostępniona na jedną z najbardziej popularnych obecnie urządzeń wirtualnej rzeczywistości Oculus Quest. |
||||||||||||
| MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
| PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
| Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
| 2020-12-01 | Maciej Hazubski | Prezes Zarządu | Maciej Hazubski | ||
| 2020-12-01 | Wojciech Przyłęcki | Wiceprezes Zarządu | Wojciech Przyłęcki | ||
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)





















































