Skonsolidowane przychody VRG w sierpniu 2022 roku wyniosły 113,1 mln zł, co oznacza wzrost o 5,2 proc. rdr - poinformowała spółka w komunikacie. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły około 809,3 mln zł i były wyższe rdr o około 28 proc.


Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w sierpniu 58,5 mln zł, 1,7 proc. mniej rdr. W okresie styczeń-sierpień w tym segmencie przychody wyniosły około 424,7 mln zł i były wyższe o 22,9 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w sierpniu 54,6 mln zł i były wyższe rdr o 13,7 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 384,6 mln zł, czyli wzrosła o 34,1 proc. rdr.
Sprzedaż online ukształtowała się w sierpniu na poziomie 13,2 mln zł, co oznacza spadek rdr o 7,2 proc. Narastająco od początku roku sprzedaż online wyniosła 118,1 mln zł i była niższa o 8,4 proc. rdr.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła w sierpniu 50,2 proc. i była niższa rdr o 2,9 pp. Narastająco, marża wyniosła 53,3 proc. i była wyższa o 1,5 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec sierpnia wyniosła 52 tys. m kw., w porównaniu do 52,3 ys. m kw. rok wcześniej. (PAP Biznes)
alk/ gor/