BoomBit szacuje, że przychody z gier wyniosły w styczniu 11,11 mln zł, co oznacza spadek mdm o 10 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.


Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie ok. 5,4 mln zł (spadek o 15 proc. mdm), natomiast koszty prowizji platform 0,53 mln zł (spadek o 6 proc. mdm).
W styczniu 2021 przychody z gier Grupy BoomBit pomniejszone o koszty marketingu związane z pozyskiwaniem użytkowników oraz prowizji platform dystrybucyjnych wyniosły ok. 5,2 mln zł w porównaniu do ok. 5,4 mln zł w grudniu 2020 (spadek o 4 proc. mdm).
W styczniu 2021 łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit wyniosła ok. 13,8 mln.
W ubiegłym miesiącu zadebiutowały kolejne gry hyper-casual, m.in. Base Jump Wingsuit Gliding, Jump The Car oraz Turbo Tap Race - ich skalowanie rozpocznie się w lutym.
Spółka kończy także pracę nad dwoma grami GaaS: Hunt Royale oraz Idle Inventor Factory Tycoon. Pod koniec stycznia, zgodnie z zapowiedziami, na platformie Nintendo Switch zadebiutowała gra Cooking Festival. Obecnie na platformie Switch znajduje się 14 tytułów BoomBit. (PAP Biznes)
epo/ asa/






















































