REKLAMA

Przychody BoomBitu spadły w styczniu o 10 proc. mdm do 11,11 mln zł - szacunki

2021-02-03 17:34
publikacja
2021-02-03 17:34

BoomBit szacuje, że przychody z gier wyniosły w styczniu 11,11 mln zł, co oznacza spadek mdm o 10 proc. - poinformowała spółka w komunikacie.

Przychody BoomBitu spadły w styczniu o 10 proc. mdm do 11,11 mln zł - szacunki
Przychody BoomBitu spadły w styczniu o 10 proc. mdm do 11,11 mln zł - szacunki
/ BoomBit

Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie ok. 5,4 mln zł (spadek o 15 proc. mdm), natomiast koszty prowizji platform 0,53 mln zł (spadek o 6 proc. mdm).

W styczniu 2021 przychody z gier Grupy BoomBit pomniejszone o koszty marketingu związane z pozyskiwaniem użytkowników oraz prowizji platform dystrybucyjnych wyniosły ok. 5,2 mln zł w porównaniu do ok. 5,4 mln zł w grudniu 2020 (spadek o 4 proc. mdm).

W styczniu 2021 łączna liczba pobrań gier Grupy BoomBit wyniosła ok. 13,8 mln.

W ubiegłym miesiącu zadebiutowały kolejne gry hyper-casual, m.in. Base Jump Wingsuit Gliding, Jump The Car oraz Turbo Tap Race - ich skalowanie rozpocznie się w lutym.

Spółka kończy także pracę nad dwoma grami GaaS: Hunt Royale oraz Idle Inventor Factory Tycoon. Pod koniec stycznia, zgodnie z zapowiedziami, na platformie Nintendo Switch zadebiutowała gra Cooking Festival. Obecnie na platformie Switch znajduje się 14 tytułów BoomBit. (PAP Biznes)

epo/ asa/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Wyjątkowa wyprzedaż Ford Pro. Poznaj najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki