Problemy z przelewami bezpośrednimi w ING Banku Śląskim

Klienci ING Banku Śląskiego skarżyli się w środę na problemy z przelewami bezpośrednimi. Bank przyznał się też do ogólnego spowolnienia w dostępie do usług sieciowych.

(Bankier.pl)

[Aktualizacja 22.11, godz. 17:02] ING Bank Śląski poinformował nas o przywróceniu pełnej funkcjonalności systemu.

--

Nie milkną echa poniedziałkowej awarii w ING Banku Śląskim, kiedy po weekendowej przerwie technicznej klienci mieli ograniczony dostęp do bankowości internetowej, a bankowość mobilna nie działała w ogóle. 

Dziś do redakcji Bankier.pl pisali czytelnicy, którzy poinformowali o problemach z realizacją przelewów przy zakupach internetowych. Podobne problemy zgłaszają klienci ING Banku Śląskiego na jego profilu na Facebooku. Na jedną z wypowiedzi bank odpowiedział: "W chwili obecnej odczuwamy globalne spowolnienie w dostępie do usług sieciowych. W związku z tym powoduje to ograniczenie w dostępie do naszych usług". 

W komunikacie przesłanym Bankier.pl bank potwierdził awarię. - Nasi klienci mogą mieć utrudniony dostęp do usług bankowych w związku z awarią jednej z sieci komórkowych - wyjaśnia Ewa Szerszeń z biura prasowego ING Banku Śląskiego.

 

(Bankier.pl)

Okazuje się, że problemy mogą mieć również osoby próbujące dokonać płatności z konta firmowego. ING Bank Śląski podał na Facebooku, że ocenie proponowanym przez nich zastępczym rozwiązaniem, jest zapłaceniem kodem BLIK lub kartą płatniczą

WSZ

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
3 16 jo41

Konto maklerskie też zablokowane!!! To są bandziory a nie bank!!!!

! Odpowiedz
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl