Problemy z powiadomieniami o transakcjach w ING Banku Śląskim

ING Bank Śląski informuje klientów o problemach technicznych. Klienci posiadający rachunek w banku mogą otrzymywać wprowadzające w błąd, podwójne powiadomienia o przeprowadzonych transakcjach.

Informację na temat problemów technicznych, z którymi zmaga się bank, zamieszczono na stronie www.ingbank.pl. ING wyjaśnia w nim, że klienci korzystający z systemu Moje ING Mobile od 8 stycznia mogą otrzymywać podwójne powiadomienia "pushę o transakcjach przeprowadzonych po 1 stycznia 2018 r., pozostali mogą spotkać się z podwójnymi SMS-ami.

Klienci banku zgłaszają nam jednak, że problemy mogą przybierać również inną formę - niektórzy otrzymywali wczoraj nie tyle podwójne, co wielokrotne powiadomienia, do innych potwierdzenie transakcji docierało z opóźnieniem.

Wiesz o awarii w banku? Powiadom redakcję Bankier.pl
Wiesz o awarii w banku? Powiadom redakcję Bankier.pl (Bankier.pl)

Bank zapewnia, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Malwina Wrotniak

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
3 8 bialy_kruk

PN DM BZWBK
WT PKO BP
SR ING
CZ ?

! Odpowiedz
0 1 niepelnosprawny_org

wszystkie razem skapitulują ;)

! Odpowiedz
0 1 tdtd

Użytkownicy dostają "pushę o transakcjach". Nieżle, taka funkcja to chyba tylko w ING.

! Odpowiedz
Rozlicz PIT za 2017
szybko i bez błędów

Darmowy program
PIT 2017

e-pity logo
Copyright 2009-2017 e-file sp. z o.o. sp. k.

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl