Prezes PZU zadowolony z efektów zmiany wizerunku

Odświeżone logo i marka PZU za 25 mln zł. Zdaniem Andrzeja Klesyka, prezesa PZU, efekty zmian pokazują, że warto było zainwestować w nowy wizerunek. W ten sposób odpiera krytykę tych, którym logo się nie podoba.  Krytykują ludzie w moim wieku lub starsi, którzy byli przyzwyczajeni do poprzedniego  podkreśla Andrzej Klesyk.


Prezes PZU zadowolony z efektów zmiany wizerunku



Jak podkreśla prezes PZU, odświeżenie marki przyniosło oczekiwane rezultaty.

  Jestem bardzo zadowolony z rebrandingu. Po pierwsze dlatego, że jego koszty są znikome w porównaniu z kosztami jakiegokolwiek innego rebrandingu w Polsce. Przypomnę, że całość kosztów to grubo poniżej 25 mln złotych  mówi Andrzej Klesyk.

To zdecydowanie mniej niż na proces rebrandingu wydały m.in. firmy telekomunikacyjne. Zmiana marki Era na T-Mobile kosztowała Deutsche Telekom ok. 100 mln zł. Likwidacja marki TP SA i zamiana w Orange to koszt ponad 90 mln zł.

PZU przyznaje, że zmieniając logo chce zmienić postrzeganie spółki przez klientów. 

  Zmiana logo, jego odświeżenie spowodowało, że jesteśmy dużo bardziej atrakcyjni wizerunkowo dla młodych ludzi  zapewnia Andrzej Klesyk.

Nowe logo ma symbolizować uproszczenie procedur i nowoczesne rozwiązania stosowane w spółce. Chodzi m.in. o szersze zastosowanie internetu czy skrócenie procesu likwidacji szkód.

Prezes PZU nie przejmuje się głosami sceptyków, którym nie podoba się zmiana wizerunku.

  Krytyka, którą czasem słyszę, to są osoby w moim wieku i starsze, a więc osoby, które całe życie oglądały poprzednie logo. Przypomnę, że to logo zostało wymyślone na początku lat 90.  mówi Andrzej Klesyk.

I dodaje, że nie ma dla niego lepszego komplementu niż wówczas, kiedy zmianę wizerunkową chwalą współpracownicy.

  Moi koledzy z Litwy powiedzieli: panie prezesie, wreszcie sowiecki medal zniknął z naszych klap. Dla nas PZU nie istniało przez ostatnie 20 lat. Przyszliście tutaj, otworzyliście swoją działalność jako nowoczesna firma, a jako swój znak prezentowaliście logo sowieckie, tak jak to było za czasów komunistycznych, kiedy myśmy dostawali tu medale  opowiada prezes PZU.

Z badań przeprowadzonych pod koniec maja przez firmę GfK Polonia, ponad połowie respondentów podoba się nowy wizerunek firmy i zmienione logo. Ponad 40 proc. pytanych po obejrzeniu nowych spotów reklamowych przyznało, że wzięłoby PZU pod uwagę w wyborze ubezpieczyciela, a co trzeci pytany zrobiłby to w pierwszej kolejności.

PZU planuje, by nowa identyfikacja wizualna została wprowadzona we wszystkich placówkach do końca sierpnia. Obejmie to ponad 1 tys. oddziałów PZU i placówek agencyjnych.

Ubezpieczyciel w ciągu następnych 2-3 lat zamierza również zmienić system informatyczny. Do końca sierpnia będzie rozstrzygnięty przetarg na jego dostawcę.


/ newseria.pl
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 ~gość

Moja decyzja zainteresowania się tematem była słuszna. Oto do czego udało mi się dotrzeć, do jednego forum na 02

Proszę sobie zajrzeć na zewnętrzne forum pracowników pzu . Nic juz nie pozostanie bez niedomówień. A Panu prezesowi dziennikarze niech zaczną zadawać konkretne pytania a nie być tylko uprzejmym dla firmy zarządzanej pana prezesa Klesyka.

zapraszam na forum , również dziennikarzy i redaktorów bankiera
http://forum.o2.pl/temat.php?id_p=5595997&start=6870


oto jedna z przykładowych wypowiedzi pracownika firmy która jest kopią ze strony tego forum

autor/nick ;
duch molocha

"polecam opinie klientów i wszystko w temacie ....
http://www.lista.e-sieci.pl/421-1 ,opinie.html Najgorsze jest to, ze są ludzie,którzy naprawdę lubiliby ta pracę, gdyby mieli wpływ na jej organizacje, bo kto jesli nie sam pracownik zna klienta i jego potrzeby specyfikę???
Będąc pracownikiem, a właściwie trybikiem w tej zepsutej maszynie na mam wpływu choćbym nie wiem jak chciała na polepszenie jakości obsługi klienta...Bo jak > Chore Procedury 5 kroków, CWR za plecami.... i bycie 100 w jednym???? Co za pierd... o tym, że klient jest najwazniejszy???? zapraszam wodzów niech sie przedstawiaja tej setce staruszków z kolejki, których sie "załatwia" w 2 min. drukując blankiety wpłat - a przedstawienie sie z imienia i nazwiska i uprzejme (???) zapytanie w czym moge pomóc oczywiście odpowiednio będąc ubranym i z odpowiednim usmiechem na twarze zajmuje tez ze 2 min. ... a zmiana numeru telefonów ??? paranoja ile to juz mineło??? a kiedy my mamy niby jeszcze odbierac te telefony? Pomiedzy obsługa, raportowaniem 2 razy dziennie o sprzedaży i jeszcze odpisywaniem na setki kretyńskich emaili od wodzów???? NIGDY, NIGDY wiecej pracy w czymś takim!!!!! szkoda, ze nie ma prawdziwej solidarności i jest na rynku jak jest! Nie powinien nikt podpisac tych nowych warunkow!!! Czegos takiego chyba żadna firma na świecie nie ma jak PZU! I prezes śmie twierdzić, ze uczelnie produkuja niedouczonych ludzi?? On sam jest chyba absolwentem jednej z takich uczelni, bo to co robi z firma nadaje sie do prasy!!!!!"

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 0 ~gość

tacy wszyscy zadowoleni ? Zapłaćcie sobie za kolejne badania dupochronne i tak nikt w to nie uwierzy ze to sie podoba młodym ludziom

http://natemat.pl/13857,nowe-logo-pzu-internauci-i-eksperci-krytykuja-jak-z-rebrandingiem-poradzily-sobie-inne-firmy

! Odpowiedz
0 0 ~smutas

Prezes PZU świeci oczami za głupote swoich ludzi. Ta rozmowa to żenada. Akurat logo się spodobało, akurat . Panie prezes , odświeżanie się zaczyna inaczej. Na brudną bieliznę nie zakłada się świeżego garnituru. Co wam po zmianie logo jak system informatyczny za 3 lata będzie i to jak dobrze pójdzie. Po co nowa szminka na ustach skoro zęby brudne i oddech nieświeży ? :)

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 0 ~Franek - lLL.Chicago

Dnia 2012-06-12 o godz. 13:50 ~rudaa napisał(a):
> pytanie-po co wyrzucac pieniadze?
Żebyś była ruda , jak ten lis z TPSY....................

! Odpowiedz
0 0 ~gość

Cała ta wypowiedź brzmi jak tłumaczenie się winnego. Przecież osoby w wieku prezesa i starsze nie są tak "internetowe" w Polsce. Trudno sobie wyobrazić babcie i dziadków śmigających po forach na których to 90% wypowiedzi było negatywnych. To wypowiadają się młodzi ludzie który widza w nowym logo fuszerkę i zaprzepaszczoną szansę na porządny rebranding. Albo brakuje w PZU fachowców którzy znają się na procesie rebrandungu albo w firmie tak dzieje się źle że trzeba było skupić uwagę na czymś innym. Bardzo widoczne też są w mediach sztuczne zachwalacze , za które się płaci agencjom pr i internetowym zespołom mediowym.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
0 0 ~rudaa

pytanie-po co wyrzucac pieniadze?

!
Polecane
Najnowsze
Popularne
PZU 0,21% 29,04
2020-05-25 11:08:41
WIG 0,98% 46 364,08
2020-05-25 11:10:00
WIG20 0,89% 1 644,90
2020-05-25 11:25:45
WIG30 1,00% 1 899,55
2020-05-25 11:25:00
MWIG40 0,94% 3 295,98
2020-05-25 11:10:45
DAX 1,54% 11 244,05
2020-05-25 11:23:00
NASDAQ 0,43% 9 324,59
2020-05-22 22:03:00
SP500 0,24% 2 955,45
2020-05-22 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.