Prezes KRD: Możemy zapomnieć o spektakularnych upadkach biur podróży

- Możemy zapomnieć o spektakularnych upadłościach, jakie miały miejsce w branży turystycznej w 2012 roku. Branża wyciągnęła dobre wnioski, jej sytuacja poprawia się z roku na rok. Zadłużenie branży wynosi w tej chwili 14,8 mln zł. To o 2 mln więcej niż rok temu, ale jednocześnie zmniejszyła się liczba firm turystycznych wpisanych do KRD. Branża turystyczna to 6% PKB - mówi Adam Łącki - prezes Krajowego Rejestru Długów.

Jeśli chodzi o najpopularniejsze destynacje, Grecja, Hiszpania to wciąż kraje do których jeździmy najczęściej. Nie zrezygnowaliśmy także z wycieczek do Egiptu - ten kraj jest wciąż na czwartym miejscu pod względem popularności kierunków podróży Polaków.

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
1 5 ~sowa

dobrze, ze więcej biur ma dobrą sytuację, to tylko plus dla klientów. mimo wszystko ja swoje biuro na pewno sprawdzę, w KRD można zobaczyć czy dane biuro nie ma problemów finansowych. nie chciałbym mieć nieprzyjemności na wakacjach, lepiej dmuchać na zimne.

! Odpowiedz
1 3 ~maksior

No i bardzo dobry pomysł. Ja zawdzięczam KRD udane wakacje w zeszłym roku, bo byłem już baaardzo blisko podpisania kwitów z biurem, które upadło kilka miesięcy później i (jak się okazało po sprawdzeniu w KRD) już w momencie kiedy mieliśmy podpisywać mieli gigantyczne długi

! Odpowiedz
1 3 ~sprawdzam odpowiada ~maksior

Ja kiedyś sugerowałem się widocznym certyfikatem Rzetelnej Firmy na stronie biura. A teraz? Teraz klikam w ten baner. Tylko w tej sposób można sprawdzić, czy biuro jest nadal OK.

! Odpowiedz
0 6 ~niepelnosprawny_org

prawda jest taka, ze za wiele nie zmienili, to głównie pojawiło sie wiecej klientów...

! Odpowiedz
1 1 ~Eryk

Teraz koniec bo przysłowie mówi ukradnij pierwszy milon to będziesz biznesmen co za kraj szok

! Odpowiedz
6 5 ~aaa

Ja w Rainbow na bank nie kupię. Istotne jest że NIE zajęli się tak jak trzeba klientem i pozwolili aby hotel odmówił przyjęcia klienta.

! Odpowiedz
0 1 ~Def

Jest wiele większych firm, które mają problemy z klientami, którzy w ostatniej chwili zamawiają wycieczki - sam byłem w sytuacji, w której okazało się, że w hotelu nie ma dla części z nas miejsc. Na szczęście zostaliśmy przeniesieni do innego, lepszego hotelu :)
Tak przy okazji - jeśli biuro podróży nie spełniło waszych oczekiwań, możecie ubiegać się o odszkodowanie. Spotkałem rodzinę, która już któryś raz wnosiła o odszkodowanie, bo zawsze coś było nie tak - jak kto lubi...

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
4 9 ~peter

Po ostatnim zdarzeniu w Egipcie nastąpiła utrata zaufania do biur (wśród ludzi myślących). Więc zobaczymy, które upadnie pierwsze.

! Odpowiedz
1 4 ~olo

Proszę używać polskich słów a nie dziwolągów.

! Odpowiedz
4 17 ~aaaaaaaaaa

hahha jasne,
Po wypadku Magdy spadną obroty aż miło przy destynacjach typu Egipt czy Turcja
Zobaczymy jak Rainbow da sobie radę z całą sytuacją, jak się okaże że rezydent był członkiem grupy handlarzy

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne