REKLAMA

Polska wódka wchodzi na salony

2007-07-12 12:00
publikacja
2007-07-12 12:00

Rusza kampania reklamowa polskiej wódki. Nasz trunek ma być znany i kojarzony z Polską, tak jak Jan Paweł II, Lech Wałęsa czy "Solidarność". "W XX wieku powstały trzy niezwykłe wynalazki: kubizm, blues i polska wódka" - tym cytatem z Pabla Picassa zainaugurowało wczoraj swoją działalność Stowarzyszenie Polska Wódka (Polish Vodka Association - PVA), które chce rozsławić nasz tradycyjny alkohol - podaje Dziennik.

W skład stowarzyszenia weszli m.in. producenci Żubrówki, Wyborowej i Żołądkowej Gorzkiej. Prezesem PVA został Andrzej Szumowski.

Producenci postanowili walczyć o renomę polskiego trunku za granicą, po nieudanej walce o tradycyjną definicję wódki na forum Parlamentu Europejskiego. Trzy tygodnie temu ustalono tam, że wódkę będzie można wytwarzać praktycznie ze wszystkiego, np. z bananów. Grozi to produkcją podróbek marnej jakości.

- Stoją za nami wieki historii i tradycji, dlatego wierzymy, że uda nam się przekuć tę klęskę, którą ponieśliśmy w Parlamencie Europejskim, w sukces - uważa Szumowski.

Kampania reklamowa ma objąć Europę, Azję i USA. Receptą na sukces jest wytworzenie poczucia snobizmu wśród konsumentów polskiej wódki. - Mają się oni czuć jak koneserzy - powiedział Dziennkiowi Rafał Maciąg z agencji Dream Team.

PVA chce zainwestować w spoty reklamowe, plakaty, a także stoiska na konferencjach i targach międzynarodowych. Nie ujawnia jednak narazie szczegółów.

Źródło:
Tematy
Najtańsze konta osobiste z premią – listopad 2020 r.

Najtańsze konta osobiste z premią – listopad 2020 r.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Budżet rodziny

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki