REKLAMA
ZASADY PROMOCJI

Polacy nie wiedzą, kto sponsoruje Euro 2012

2012-03-13 07:00
publikacja
2012-03-13 07:00
Polacy nie wiedzą, kto sponsoruje Euro 2012. Z badań, na które powołuje się "Dziennik Gazeta Prawna" wynika, że konsumenci uważają za sponsorów te firmy, które wykorzystują do promocji spoty związane z piłką nożna.

Dla rzeczywistych sponsorów to problem, bo wydali duże pieniądze - sam tytuł sponsora krajowego to koszt 15 - 20 milionów złotych - a nie czerpią z tego zysków. UEFA zapowiada, że zbada każdy taki przypadek. Pomocą ma jej służyć polski rząd.

"Dziennik Gazeta Prawna zauważa, że ukaranie takich partyzantów może być trudne. Jako przykład podaje jedną z firm, która w swoich reklamach mówi wprost: Nie sponsorujemy gwiazdorów futbolu.

Więcej w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Informacyjna Agencja Radiowa/IAR/"Dziennik Gazeta Prawna"/kl/dyd
Źródło:IAR
Tematy
Wyjątkowa wyprzedaż Ford Pro. Poznaj najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki