Plany Ahlersa

Wzrost konkurencji na rynku odzieży klasycznej świadczy, że polski rynek jest atrakcyjnym nawet dla producentów niemieckich. Plany zwiększenia efektywności w czterech przejętych w połowie lat 90 zakładach oznacza, że spółka Ahlers postrzega wciąż potencjał zwiększenia sprzedaży. Świadczą o tym również zapowiedzi zarządu dotyczące planów przejęcia znacznych udziałów rynkowych. Jest to informacja zarówno dobra jak i zła dla krajowego lidera branżowego - Vistuli. Z jednej strony wzrasta konkurencja w segmencie quality business i casual wear, z drugiej oznacza to, że Vistula znalazła się w perspektywicznym sektorze, który wzbudził zainteresowanie niemieckiego producenta. Ahlers generuje rocznie sprzedaż pięciokrotnie wyższą od Vistuli. Natomiast w Polsce, całoroczne obroty Ahlers Poland są nieznacznie wyższe od kwartalnych przychodów Vistuli.
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
WIG -0,13% 56 047,39
2019-08-23 17:05:00
WIG20 -0,21% 2 103,68
2019-08-23 17:05:00
WIG30 -0,16% 2 406,12
2019-08-23 17:15:00
MWIG40 -0,07% 3 753,25
2019-08-23 17:04:15
DAX -1,15% 11 611,51
2019-08-23 17:37:00
NASDAQ -3,00% 7 751,77
2019-08-23 22:03:00
SP500 -2,59% 2 847,11
2019-08-23 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.