Plany Ahlersa

Wzrost konkurencji na rynku odzieży klasycznej świadczy, że polski rynek jest atrakcyjnym nawet dla producentów niemieckich. Plany zwiększenia efektywności w czterech przejętych w połowie lat 90 zakładach oznacza, że spółka Ahlers postrzega wciąż potencjał zwiększenia sprzedaży. Świadczą o tym również zapowiedzi zarządu dotyczące planów przejęcia znacznych udziałów rynkowych. Jest to informacja zarówno dobra jak i zła dla krajowego lidera branżowego - Vistuli. Z jednej strony wzrasta konkurencja w segmencie quality business i casual wear, z drugiej oznacza to, że Vistula znalazła się w perspektywicznym sektorze, który wzbudził zainteresowanie niemieckiego producenta. Ahlers generuje rocznie sprzedaż pięciokrotnie wyższą od Vistuli. Natomiast w Polsce, całoroczne obroty Ahlers Poland są nieznacznie wyższe od kwartalnych przychodów Vistuli.
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
WIG 0,63% 56 977,07
2019-12-13 10:28:00
WIG20 0,67% 2 116,19
2019-12-13 10:43:45
WIG30 0,57% 2 424,84
2019-12-13 10:43:00
MWIG40 0,40% 3 856,86
2019-12-13 10:28:45
DAX 1,18% 13 377,61
2019-12-13 10:43:00
NASDAQ 0,73% 8 717,32
2019-12-12 22:03:00
SP500 0,86% 3 168,57
2019-12-12 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.