PKO BP wprowadza karty debetowe z wizerunkami klubów Ekstraklasy

Karty z wyeksponowanymi herbami klubów Ekstraklasy od 22 lutego są do nabycia dla klientów PKO Banku Polskiego; to jedyny taki produkt na rynku - poinformował w piątek bank.

Jak wskazano w piątkowym komunikacie, każdy z klientów PKO Banku Polskiego będzie mógł zamówić kartę z herbem własnego ulubionego klubu Ekstraklasy. Do akcji włączyły się: Arka Gdynia, Górnik Zabrze, Jagiellonia Białystok, Korona Kielce, Lech Poznań, Lechia Gdańsk, Legia Warszawa, Miedź Legnica, Piast Gliwice, Pogoń Szczecin, Śląsk Wrocław, Wisła Kraków, Wisła Płock, Zagłębie Lubin i Zagłębie Sosnowiec.

"Będąc oficjalnym partnerem rozgrywek, wprowadzamy rozwiązanie, które sprawi, że nasi klienci będą mogli cieszyć się spersonalizowanymi produktami dostosowanymi do ich potrzeb i oczekiwań. Dzięki temu karta płatnicza PKO BP stanie się czymś więcej dla kibiców Ekstraklasy i nabierze osobistego charakteru" - zaznaczył, cytowany w komunikacie, dyrektor ds. marketingu sportowego banku Mariusz Chłopik.

Jak wyjaśnił dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasy S.A. Marcin Mikucki, wprowadzenie kart to kolejny krok "do maksymalnego rozwoju partnerskiej współpracy biznesowej pomiędzy Ekstraklasą, a PKO BP".

Zaznaczył, że karta z herbem daje możliwość "nowoczesnej i bardziej powszechnej identyfikacji kibiców z ich ukochanym klubem". "To również naturalna i skuteczna promocja rozgrywek, dzięki której klienci PKO Banku Polskiego staną się +ambasadorami+ zarówno swojego klubu, Ekstraklasy jak i całej polskiej piłki nożnej" ocenił.

W najbliższej przyszłości, jak informuje PKO BP, planowane są "kolejne udogodnienia dla kibiców, którzy zamówią kartę". Bank zapowiada wprowadzenie dla swych klientów, jak i fanów Ekstraklasy inne produkty, "których koncepcja jest obecnie w trakcie opracowywania".

Jak przypomina PKO BP, w portfelach klientów banku znajduje się blisko 9 mln kart płatniczych.

Od sezonu 2018/19 PKO BP zyskał status partnera głównego Ekstraklasy S.A. W ramach podpisanej umowy logotyp największego polskiego banku jest obecny na koszulkach 16 drużyn, na wszystkich stadionach oraz w transmisjach z meczów. (PAP)

autor: Magdalena Jarco

maja/ mmu/

Źródło: PAP
Firmy:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne