O co chodzi w modzie na abonamenty

Comiesięczna opłata za kablówkę to standard. Comiesięczna opłata za dostawę maszynek do golenia – już też, bo to jest czas subskrypcji, abonamentów, czyli regularnych mikropłatności za produkty i usługi albo możliwość korzystania z nich.

O fenomenie tego modelu opowiadają dziś goście Pulsu Biznesu do słuchania – Michał Kreczmar, dyrektor w zespole transformacji cyfrowej w PwC analizujący subskrypcyjne nowinki, a nawet start-upy, które mają chronić przed subskrypcjami, dr Bartłomiej Biga, naukowiec Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, przyglądający się trendom współczesnej gospodarki, Karolina Jędraszewska, prezes Shiny Group, która od kilku lat buduje kosmetyczny biznes subskrypcyjny i Robert Moreń, dyrektor komunikacji w Benefit Systems, czyli starym abonamentowym wyjadaczu.

Źródło:
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
1 52 xiven

to raczej socjotechniczne sztuczki korporacji aby zwiększyć zyski

uskuteczniają wytransferowywanie kapitału od biednych leniwych i naiwnych a pompują portfele grubych ryb i korporacyjnych molochów

to jeden z praktycznych przykładów dlaczego bogaci sie bogacą a biedni biednieją

! Odpowiedz
1 56 innowierca

To nie zaden fenomen , tylko jest to wkrecane mlodszym pokoleniom jako cool , super fajne .... tak samo jak bezgotowkowosc , czy wszystko w chmurze itd.
A teraz dzieki tym fenomenom kazdego dnia czytam ze 500 tysiecy hasel wycieklo z tego serwisu , jutro wlamanie na milion kont w innym serwisie , zdjecia celebrytek z chmury wykradzione ,
moj bank to nie bank bo phising .......codziennie gdzies atak .



Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne