Nowe technologie w bankach mogą być zawodne

Nowe technologie w bankach mogą być zawodne

Coraz więcej banków stawia na nowe technologie i kanały dystrybucji usług bankowych. Popularna i dostępna dla coraz większej liczby klientów staje się także bankowość internetowa. Jednak nawet najlepszy bank nie może zagwarantować ciągłej i bezawaryjnej pracy całego systemu.

Przekonali się o tym w pierwszych dniach XXI wieku klienci szwedzkiego banku Nordbanken. W wyniku awarii bankowego systemu komputerowego ponad 3,5 mln osób nie miało dostępu do swoich kont i nie mogło wykonać żadnej operacji bankowej, również za pośrednictwem kart i bankomatów.

Aleksander Rećko

Źródło: Informacja prasowa
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj