"U źródeł ubiegłorocznego sukcesu McAfee’ego leży niewątpliwie rosnące w lawinowym tempie zagrożenie wielorakimi atakami zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi oraz wynikająca z tego gwałtowna potrzeba pewnej i skutecznej ochrony. Nasze produkty taką ochronę zapewniają deklasując przy okazji na wielu polach konkurencję" – powiedział Tomasz Zińko, szef McAfee’go w Polsce.
Firma pozyskała także szereg nowych klientów, m.in. z branży telekomunikacyjnej, finansowej, przemysłowej oraz administracji rządowej. Ponadto rozpoczęto wdrażanie w banku PKO BP najnowszego produktu McAfee – systemu zarządzania bezpieczeństwem informatycznym sieci korporacyjnych FoundStone.
Technologia FoundStone umożliwia prewencyjne podejmowanie środków zaradczych przeciwko zagrożeniom dzięki ciągłemu skanowaniu zasobów, wskazywaniu priorytetów, słabych punktów i zagrożeń oraz korelacji pojawiających sie zagrożeń z zasobami informatycznymi zinwentaryzowanymi w sieci firmowej.
Firma planuje w 2005 r. dalszy rozwój na polskim rynku.






















































