Konkursowy serwis Top Secret

Konkursowy serwis Top Secret


opr. Arkadiusz Wolski

Rozpoczął się kolejny etap akcji promocyjnej marki Top Secret. Krążące w sieci od dwóch tygodni kartki z fotografiami ludzi w pralkach stanowiły element marketingu wirusowego. Umieszczony został na nich adres strony internetowej stworzonej specjalnie dla tej akcji. Na witrynie właśnie zaczyna się konkurs.

Konkurs Top Secret nawiązuje do motywu reklamy TV. Motywy umieszczane na różnych mediach reklamowych (BrandMark, bilboard, pop-up, mailing) opierają się na pomyśle „prania się” w pralce w ubraniu.

Serwis poza możliwością udziału w konkursie i wygrania nagród oferuje uczestnikom atrakcje takie jak animowane anegdoty i możliwość obejrzenia telewizyjnych spotów reklamowych.

Aby wziąć udział w konkursie należy wymyślić kreatywne opisy do czterech animowanych symboli konserwacji odzieży umieszczonych na tzw. metce konkursowej.

W ramach marketingu wirusowego nagrody czekają też na tych, z których polecenia najwięcej osób weźmie udział w konkursie.

Na zakup mediów przeznaczono trzykrotnie większy budżet niż w przypadku poprzedniej kampanii Top Secret. Obie akcje przeprowadziła agencja interaktywna energe21.
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne

Porównaj oferty

Sprawdź, które banki pożyczą pieniądze na najlepszych warunkach, i ile wyniesie miesięczna rata kredytu.

Znajdź najbardziej zyskowną lokatę bankową. Określ najważniejsze cechy, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty.