Kino Polska TV zwiększyło do 1,97 proc. udział w oglądalności w 2019 roku

Kino Polska TV zwiększyło do 1,97 proc. udział w oglądalności widowni komercyjnej w 2019 roku, co oznacza 5,9-proc. wzrost rdr - podała spółka w komunikacie prasowym.

(thetaXstock)

Kino Polska TV podało, że należący do grupy Zoom TV uzyskał udział w rynku na poziomie 0,53 proc., notując 32,5-procentowy wzrost rok do roku.

"2019 rok był dla nas udany i przybliżył nas do celu, którym jest udział Grupy Kino Polska TV w oglądalności widowni komercyjnej na poziomie 3 proc. oraz awans do piątki największych grup telewizyjnych w Polsce. Cieszą nas również wyniki Zoom TV, które potwierdzają, że inwestycje w ofertę programową tego kanału i przyjęty przez nas kierunek jego rozwoju przynoszą dobre efekty. Zoom TV to obecnie najszybciej rosnący segment naszej grupy, który przy zachowaniu tego tempa rozwoju może osiągnąć rentowność już w 2021 roku" – powiedział cytowany w komunikacie prasowym prezes Kino Polska TV Bogusław Kisielewski.(PAP Biznes)

epo/ ana/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
KINOPOL 4,26% 7,35
2020-04-09 11:54:01
WIG 0,53% 43 804,83
2020-04-09 13:34:00
WIG20 0,51% 1 587,29
2020-04-09 13:49:45
WIG30 0,57% 1 831,38
2020-04-09 13:49:00
MWIG40 0,58% 3 053,60
2020-04-09 13:34:45
DAX 0,39% 10 373,05
2020-04-09 13:46:00
NASDAQ 2,58% 8 090,90
2020-04-08 22:03:00
SP500 3,41% 2 749,98
2020-04-08 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.