Kampania reklamowa w Kredyt Banku

Kredyt Bank rozpoczął jesienną kampanię promocyjną Szczęście uśmiecha się tezy razy. Elementem kampanii jest loteria. Dodatkowo trzydziestosekundowe spoty reklamowe z udziałem Janusza Gajosa emituje Polsat, TVN, TVN24 i TVN7 oraz TV4.

Głównym celem nowej kampanii reklamowej jest zwiększenie sprzedaży rachunku Ekstrakonto przy równoczesnym pozycjonowaniu go jako rachunku przyjaznego, dostępnego i wszechstronnego. Bank podkreśli także rolę KB24 – nowego, elektronicznego kanału dystrybucji (telefoniczny i internetowy dostęp do konta).

Dla wszystkich klientów posiadających Ekstrakonto i korzystających z usług KB24 bank organizuje loterię promocyjną pod hasłem Szczęście uśmiecha się trzy razy, w której nagrodami są 3 samochody Opel Astra II.

Przewidziano także działania wspierające główną kampanię i sprzedaż detaliczną – promocję Ekstrakonta Student, w której do wygrania jest 500 praktyk w Kredyt Banku, ogłoszenia prasowe Ekstralokum – kredytu mieszkaniowego i usług Private Banking oraz sprzedaż produktów ubezpieczeniowych klientom posiadającym Ekstrakonto.

em
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne