ING Bank Śląski przez awarię niesłusznie obciążył konta

2019-06-21 07:17
publikacja
2019-06-21 07:17
Bankier.pl

Na skutek awarii, do której doszło w środę wieczorem, ING Bank Śląski niesłusznie obciążał konta klientów. Klienci, którym nie usunięto blokad, powinni skontaktować się z bankiem lub złożyć reklamację.

Środowa awaria spowodowała, że część transakcji dokonywanych przez klientów kartami płatniczymi nie została zrealizowana. Mimo to, ING Bank Śląski obciążył rachunki klientów, nakładając na nie blokadę środków w kwotach, jakich dotyczyły feralne transakcje.

Instytucja w czwartek poinformowała klientów o tym przebiegu zdarzeń w oficjalnym komunikacie, zapewniając, że blokady rachunków będą sukcesywnie zdejmowane z kont. Proces powinien był zakończyć się jeszcze w czwartek, 20 czerwca.

Osoby, na rachunkach których nadal widnieją blokady powstałe wskutek środowych problemów technicznych systemu, powinny skontaktować się z bankiem lub wystąpić z reklamacją poprzez system Moje ING.

Kliknij, żeby zgłosić sprawę redakcji Bankier.pl / Bankier.pl

MW

Źródło:
Tematy
Rozwiń firmę z terminalem płatniczym

Rozwiń firmę z terminalem płatniczym

Advertisement

Komentarze (1)

dodaj komentarz
czytacz
Bardzo ciekawe-ie skorzystam z pieniędzy,bo są niesłusznie zablokowane i jeszcze mam składać reklamacje?To bank powinien mnie przeprosić i zrekompensować stres i niemożliwość dysponowania własną gotówką na koncie!

Powiązane: Karty

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki