ING Bank Śląski przez awarię niesłusznie obciążył konta

Na skutek awarii, do której doszło w środę wieczorem, ING Bank Śląski niesłusznie obciążał konta klientów. Klienci, którym nie usunięto blokad, powinni skontaktować się z bankiem lub złożyć reklamację.

Środowa awaria spowodowała, że część transakcji dokonywanych przez klientów kartami płatniczymi nie została zrealizowana. Mimo to, ING Bank Śląski obciążył rachunki klientów, nakładając na nie blokadę środków w kwotach, jakich dotyczyły feralne transakcje.

Instytucja w czwartek poinformowała klientów o tym przebiegu zdarzeń w oficjalnym komunikacie, zapewniając, że blokady rachunków będą sukcesywnie zdejmowane z kont. Proces powinien był zakończyć się jeszcze w czwartek, 20 czerwca.

Osoby, na rachunkach których nadal widnieją blokady powstałe wskutek środowych problemów technicznych systemu, powinny skontaktować się z bankiem lub wystąpić z reklamacją poprzez system Moje ING.

Kliknij, żeby zgłosić sprawę redakcji Bankier.pl
Kliknij, żeby zgłosić sprawę redakcji Bankier.pl (Bankier.pl)

MW

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 5 czytacz

Bardzo ciekawe-ie skorzystam z pieniędzy,bo są niesłusznie zablokowane i jeszcze mam składać reklamacje?To bank powinien mnie przeprosić i zrekompensować stres i niemożliwość dysponowania własną gotówką na koncie!

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne