REKLAMA
ZASADY PROMOCJI

HELIO zgarnia coraz większy kawałek bakaliowego tortu

2010-05-04 10:05
publikacja
2010-05-04 10:05
Jak donoszą dane agencji badawczej GfK Polonia, HELIO umocniło swoją pozycję wolumenowego lidera na krajowym rynku paczkowanych bakalii. Według przeprowadzonych badań, udział produktów sygnowanych logo HELIO wzrósł do 12 %, a tym samym przewaga nad najbliższym konkurentem zwiększyła się już do 3 % udziału w „bakaliowym torcie”. HELIO planuje dalszą ekspansję na krajowym rynku, w czym ma jej pomóc wprowadzenie nowej linii produktów HELIO GOLD na niewypełnionej dotychczas niszy bakaliowego rynku.

Jak wynika z raportu GfK Polonia, notowana na warszawskim parkiecie spółka HELIO S.A. systematycznie umacnia swoją pozycję na krajowym rynku bakalii. Emitent w okresie ostatniego roku kalendarzowego (01.01.2009 – 31.12.2009) zwiększył swoje udziały rynkowe do 12 %, co potwierdza, że bakalie paczkowane pod marką producencką HELIO cieszyły się w tym czasie wśród polskich konsumentów największą popularnością. Należy bowiem wyjaśnić, że mimo prezentowanego największego udziału w rynku marek własnych sieci handlowych, nie jest to grupa jednolita i składają się na nią produkty firmowane logo kilkunastu sieci handlowych, w tym część z nich produkowana jest także przez podwarszawskiego producenta. Co więcej, zwiększyła się również przewaga nad najbliższym konkurentem Spółki.

Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Miejski model Ford Puma. Trwa wyjątkowa wyprzedaż

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki