Gastronomiczny przepis na rynkowy sukces

Myśląc o uruchomieniu własnej działalności, warto postawić na bar lub restaurację szybkiej obsługi. Segment ten rośnie nawet w kryzysie - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Jak wynika z danych SMK/KRC blisko połowa Polaków kilka razy w tygodniu odwiedza fast foody. Pozostałe segmenty rynku, w tym zwłaszcza restauracje z obsługą kelnerską, zanotowały spadek zainteresowania ze strony szukających oszczędności klientów - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Najchętniej korzystamy z ulicznych punktów gastronomicznych - jada tam prawie 30 procent z nas. Co czwarty Polak wybiera kawiarnie i bary, a prawie co piąty - kafeterie samoobsługowe. 17 procent jada w fast foodach.

Szczegóły w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

"Dziennik Gazeta Prawna"/Informacyjna Agencja Radiowa/adb/kry
Źródło: IAR
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne