GETIN stwarza szansę

GETIN stwarza szansę

400 TYS. MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM W SIECI

Spółka Getin, twórca Centrum e-Biznesu, stara się przekonać małe i średnie przedsiębiorstwa do wykorzystania Internetu w działalności gospodarczej. Na swoich stronach umieściła gotowe, bezpłatne, elektroniczne wizytówki 400 tys. firm.

Czy Twoja firma na pewno jest w Centrum? - to hasło reklamowe wrocławskiej spółki Getin. Kampania ma zachęcić małe i średnie firmy do wykorzystania Internetu w codziennej działalności gospodarczej. Pierwszy krok za przedsiębiorców zrobili pomysłodawcy Centrum. Kupili od Głównego Urzędu Ceł dane 400 tys. małych i średnich firm, przygotowali e-wizytówki i za darmo udostępniają je na stronach www.getin.pl. Teraz przedsiębiorca, po wpisaniu nazwy i regonu, może uaktywnić swoją e-wizytówkę, uzupełnić lub uaktualnić dane swojej firmy oraz szerzej opisać jej działalność. E-wizytówka umożliwia również korzystanie z bezpłatnego konta poczty elektronicznej.

Otwieramy drzwi do małych i średnich e-firm. Dajemy im gotowe rozwiązania, które pozwalają na reklamę, zdobywanie klientów, wyszukiwanie nowych dostawców, bezpieczny handlel w sieci - powiedziała Jolanta Bogusz, wiceprezes Getin. Będziemy zachęcać je do rozwijania swojej działalności w Internecie poprzez e-witrynę, e-sklep, pasaż - dodała Jolanta Bogusz. Uruchomienie e-sklepu planowane jest na koniec tego roku.

W ubiegłym tygodniu o podobnym projekcie poinformowały wspólnie Agora i ComputerLand. Mają zamiar stworzyć internetowy pasaż hadlowy dla średnich i małych firm prowadzących działalność handlową i usługową. Tego typu przedsięwzięcia mają szansę na powodzenie, gdy prowadzącym je uda się wytworzyć duży ruch potencjalnych klientów na swoich witrynach. Agora generuje duży ruch dzięki stronom gazeta.pl. Z nich może odsyłać użytkowników do pasażu internetowego. Przed Getin stoi więc poważne zadanie, musi znaleźć sposób, by przyciągnąć potencjalnych klientów - powiedział PG Łukasz Głowacz, konsultant z Arthur Andersen. Stworzenie dużego ruchu to warunek konieczny, ale nie wystarczający. Przedsięwzięcie musi być jeszcze oparte na fundamentach biznesu, czyli sprawnej realizacji zamówień, logistyce, ściąganiu należności i dobrej obsłudze klientów - dodał Łukasz Głowacz.

ANNA KRZYSZCZAK, ANNA LAŚKIEWICZ

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
WIG -0,37% 58 401,69
2020-01-22 17:15:01
WIG20 -0,53% 2 146,56
2020-01-22 17:15:00
WIG30 -0,51% 2 471,86
2020-01-22 17:15:01
MWIG40 0,14% 4 046,02
2020-01-22 17:15:01
DAX -0,30% 13 515,75
2020-01-22 17:37:00
NASDAQ 0,14% 9 383,77
2020-01-22 22:03:00
SP500 0,03% 3 321,75
2020-01-22 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.