REKLAMA

GETIN stwarza szansę

2000-11-21 00:00
publikacja
2000-11-21 00:00

GETIN stwarza szansę

400 TYS. MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM W SIECI

Spółka Getin, twórca Centrum e-Biznesu, stara się przekonać małe i średnie przedsiębiorstwa do wykorzystania Internetu w działalności gospodarczej. Na swoich stronach umieściła gotowe, bezpłatne, elektroniczne wizytówki 400 tys. firm.

Czy Twoja firma na pewno jest w Centrum? - to hasło reklamowe wrocławskiej spółki Getin. Kampania ma zachęcić małe i średnie firmy do wykorzystania Internetu w codziennej działalności gospodarczej. Pierwszy krok za przedsiębiorców zrobili pomysłodawcy Centrum. Kupili od Głównego Urzędu Ceł dane 400 tys. małych i średnich firm, przygotowali e-wizytówki i za darmo udostępniają je na stronach www.getin.pl. Teraz przedsiębiorca, po wpisaniu nazwy i regonu, może uaktywnić swoją e-wizytówkę, uzupełnić lub uaktualnić dane swojej firmy oraz szerzej opisać jej działalność. E-wizytówka umożliwia również korzystanie z bezpłatnego konta poczty elektronicznej.

Otwieramy drzwi do małych i średnich e-firm. Dajemy im gotowe rozwiązania, które pozwalają na reklamę, zdobywanie klientów, wyszukiwanie nowych dostawców, bezpieczny handlel w sieci - powiedziała Jolanta Bogusz, wiceprezes Getin. Będziemy zachęcać je do rozwijania swojej działalności w Internecie poprzez e-witrynę, e-sklep, pasaż - dodała Jolanta Bogusz. Uruchomienie e-sklepu planowane jest na koniec tego roku.

W ubiegłym tygodniu o podobnym projekcie poinformowały wspólnie Agora i ComputerLand. Mają zamiar stworzyć internetowy pasaż hadlowy dla średnich i małych firm prowadzących działalność handlową i usługową. Tego typu przedsięwzięcia mają szansę na powodzenie, gdy prowadzącym je uda się wytworzyć duży ruch potencjalnych klientów na swoich witrynach. Agora generuje duży ruch dzięki stronom gazeta.pl. Z nich może odsyłać użytkowników do pasażu internetowego. Przed Getin stoi więc poważne zadanie, musi znaleźć sposób, by przyciągnąć potencjalnych klientów - powiedział PG Łukasz Głowacz, konsultant z Arthur Andersen. Stworzenie dużego ruchu to warunek konieczny, ale nie wystarczający. Przedsięwzięcie musi być jeszcze oparte na fundamentach biznesu, czyli sprawnej realizacji zamówień, logistyce, ściąganiu należności i dobrej obsłudze klientów - dodał Łukasz Głowacz.

ANNA KRZYSZCZAK, ANNA LAŚKIEWICZ

Źródło:
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki