Euronet objął obsługą serwisowo-gotówkową sieć bankomatów Raiffeisen Polbanku

Euronet podpisał umowę z Raiffeisen Polbankiem dotyczącą obsługi serwisowo-gotówkowej sieci bankomatów banku, poinformowała firma. Standardowa wypłata oraz wpłata gotówkowa i opłaty z nimi związane pozostają dla klientów Raiffeisen Polbank bez zmian, a obsługiwane przez Euronet urządzenia zaoferują klientom dodatkowe usługi, podano także.

Euronet objął obsługą serwisowo-gotówkową sieć bankomatów Raiffeisen Polbanku
Euronet objął obsługą serwisowo-gotówkową sieć bankomatów Raiffeisen Polbanku (Bankier.pl)

"Rozwój outsourcingu obsługi serwisowo-gotówkowej Euronet daje efekt win-win zarówno dla banków, jak i samych klientów. Dzięki wysokiej specjalizacji oraz skali sieci jesteśmy w stanie obniżać koszty obsługi dla banków przy jednoczesnej gwarancji jakości. Z perspektywy klienta natomiast to większa dostępność urządzeń i szersza paleta usług" - powiedział prezes Marek Szafirski, cytowany w komunikacie.

Euronet Polska Sp. z o.o. jest częścią Euronet Worldwide - światowego lidera w zakresie przetwarzania bezpiecznych elektronicznych transakcji finansowych oraz właściciela największej sieci bankomatów na terenie Europy. Ponadto firma Euronet oferuje przetwarzanie transakcji pre-paid oraz zintegrowane oprogramowanie, które wspiera pracę wielu instytucji finansowych. Euronet jest również właścicielem firmy RIA Financial Services, za pośrednictwem której oferuje usługi przekazów pieniężnych. W Polsce firma działa od 1995 r.

Raiffeisen Bank Polska S.A. - działający pod nazwą Raiffeisen Polbank - został założony w 1991 roku i jest jednym z najdłużej obecnych na polskim rynku banków z udziałem kapitału zagranicznego. Z początkiem 2013 roku awansował do grona największych banków w Polsce za sprawą połączenia z Polbank EFG S.A.

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 5 ~chiwd

Czytam Raiffeisen i zbiera mi się na wymioty.

! Odpowiedz
1 3 ~wera

bo to raj-frajer-sen

! Odpowiedz
1 2 ~Lech

Miałem już "wątpliwą przyjemność " poznać jakość obsługi po tej nazwijmy "fuji obsługowej".
Totalna kupa.

! Odpowiedz
1 3 ~wera

No teraz to dopiero bedzie meksyk

! Odpowiedz
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl