Eksperci: krytyka i tzw. hejt - skutecznym narzędziem w kampanii internetowej

Najlepiej w internecie w czasie kampanii wyborczej radziły sobie mniejsze ugrupowania; skutecznym narzędziem był tzw. hejt, pod tym względem widać, że internet w Polsce jest prawicowy - mówią eksperci, z którymi rozmawiała PAP. Ich zdaniem kampania w internecie jest coraz bardziej profesjonalna.

Źródło: PAP
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 4 ~Wrocław

O wiele skuteczniejszym narzedziem w kampanii jest pomijanie milczeniem niewygodnych partii. I sztuczne pompowanie partii wygodnych dla systemu.

Przykłady pomijania to Kukiz, gdzie wiele jego konferencji przemilczano, to Korwin gdzie również wiele jego konferencji przemilczano, np wczorajszą gdzie KORWiN wystąpił razem z partią węgeirską Jobbik przeciwko islamizacji i w obronie cywilizacji europejskiej, dostał tez od Jobbika moralne wsparcie, Jobbik mu kibicuje, w mediach cisza. Albo dzisiejsza analiza "eksperta", że Nowoczesna to JEDYNA partia, która nie proponuje rozdawnictwa (przemilczenie Korwina jakby nie istniał).

W mediach nie było też nic o Grzegorzu Braunie, a przecież jego ludzie startują. Albo o Stonodze. Może ktoś chciałby na nich zagłosować? Ale w oficjalnych ankietach i sondażach nie może, bo ich nie ma. U mnie we Wrocławiu komitety Brauna i Stonogi startują i można na nich głosować.

Sztuczne pompowanie Petru, Zjednoczonej, a od dwóch dni Zandberga ma wywołac wrażenie, że to poważni politycy, którzy się liczą.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne

Wskaźniki makroekonomiczne

Inflacja rdr 2,2% IV 2019
PKB rdr 4,7% I kw. 2019
Stopa bezrobocia 5,9% III 2019
Przeciętne wynagrodzenie 5 057,82 zł V 2019
Produkcja przemysłowa rdr 7,7% V 2019

Znajdź profil