Egmont wydaje autorskie pismo dla dzieci

Dzisiaj, nakładem Egmont Polska, ukazał się pierwszy numer dwumiesięcznika "Pluszaki Rozrabiaki". Jest to autorski pomysł wydawnictwa.

Pismo skierowane jest do dzieci w wieku od 3 do 7 lat. Jego bohaterami jest pięć pluszowych postaci zamieszkujących sklep z zabawkami ”Pluszakowo” - każda z nich odzwierciedla inny typ osobowości. Dzięki temu pismo ma kształtować postawy prospołeczne, pomagać dzieciom zbudować dobre relacje w grupie i poznać własne emocje.

W magazynie, oprócz historii fabularnej, znajdują się m.in. zagadki, rebusy, diagramy, szyfry, labirynty, kolorowanki, a także ćwiczenia na spostrzegawczość i logiczne myślenie. Dwumiesięcznik w objętości 24 stron (w formacie 215 x 290 mm) kosztuje 12,99 zł. Ukazał się w nakładzie 50 tys. egz. Do każdego numeru dołączana jest gra komputerowa na płycie CD. Redaktor prowadzącą jest Małgorzata Dumańska.

Jednocześnie uruchomiono stronę internetową pisma Pluszakirozrabiaki.pl, na której pedagog komentuje problematykę poruszaną w poszczególnych numerach i proponuje rodzicom dodatkowe zajęcia wspomagające wychowanie dzieci.

Debiut tytułu wspiera kampania w telewizji (TVP1, TVN, Jetix Play, MiniMini), Internecie oraz tytułach własnych. Za kreację reklam odpowiada agencja DSK, a media zaplanował dom mediowy MPG.

AW
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne