Dziś dzień wypłaty, a bankowość mobilna Banku Pekao nie działa

Bank Pekao zgłaszał problemy z działaniem bankowości mobilnej. Klienci nie kryli niezadowolenia, bo dziś przypada dzień wypłaty wynagrodzenia dla wielu z nich. Ok. godz. 9:00 wszystko powinno już jednak działać bez utrudnień.

(fot. Katarzyna Waś-Smarczewska / Bankier.pl)

Utrudnienia polegały na przejściowych problemach z aplikacją PeoPay. Komunikat został opublikowany we wczesnych godzinach porannych (ok. godz. 7:00). – Jednocześnie zachęcamy, by  w razie potrzeby - korzystać z operacji bankowych za pomocą naszej strony internetowej lub placówek stacjonarnych - zachęcał bank.

Pod komunikatem na facebookowym profilu banku nie brakowało kąśliwych komentarzy. "Jak co miesiąc" – komentuje problemy jeden z użytkowników aplikacji. "No tak, przyszedł termin wypłat i aplikacja padła  standard. Żenada" - pisał ktoś inny (pisownia poprawiona). Komunikat, a więc i komentarze, zniknęły z profilu banku.

(Bankier.pl)

Mimo to, bank zachęcał do korzystania z innych kanałów dostępu do konta, które, według jego zapewnień, działają.

MG


Źródło:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne